6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:

Bijdrager
    stefsegers

whatsapp en contacten

hey allen,

Heb een nieuwe iPhone geïnstalleerd met WhatsApp. Ik voeg vervolgens een contact toe aan mijn telefoonlijst van contacten (gekoppeld aan iCloud). Vervolgens kan ik deze persoon geen chat sturen in Wharsapp.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
    – De app eraf gehaald en weer erop. (Helaas nu veel chats weg), maar ik kan nu wel iemand toevoegen via WhatsApp zelf aan de contacten en dan een bericht sturen
    – Helaas de persoon die buiten WhatsApp is toegevoegd aan de contactenlijst is nog steeds niet te vinden om een chat te sturen in WhatsApp

Via instellingen gezocht bij privacy etc en WhatsApp settings maar alles staat hetzelfde ingesteld als de vorige iPhone waarop t wel werkte.

Ik hoop dat er nog wat tips zijn?!?

Bijdrager
    dkoel

Je kunt het je misschien niet voorstellen, maar heeft die persoon wel whatsapp?

Bijdrager
    stefsegers

hihi Dkoel… ja zeker… iemand anders kan deze persoon wel toevoegen aan ene groep of chatten

Bijdrager
    Hansi2124

Met het telefoonnummer wat jij in de Contacten hebt ingegeven?
    Laat hem anders een berichtje naar jou sturen…..

Bijdrager
    nieuwsgroepen

Staat de juiste landcode bij het telefoon nummer (+31)?

Wat ook wel kan helpen is WhatsApp helemaal sluiten (2 x homeknop en dan wegvegen) en dan weer opnieuw openen, dan wordt je adres boek opnieuw gelezen (als je WhatsApp toegang hebt gegeven tot je adresboek)

Bijdrager
    stefsegers

het is inderdaad het nummer dat ik ingeef in Contacten. Ik heb meerdere nummers toegevoegd als test.
    Ook het afsluiten van de app. uiteraard gedaan.
    Het nummer +31 6xxxxxx ingevoerd.

De andere persoon een bericht laten sturen gaat goed. Maar dat is uiteraard niet de manier om steeds mensen toe te voegen.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.