8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    Prolon

Whatsapp Android naar iPhone

Hallo allemaal,

Sinds gister heb ik weer een iPhone dit maal een iPhone 6.

Daarvoor maakte ik gebruik van een Nexus 5 prima ding maar ik was toch weer geneigd terug te gaan naar IOS

Maar nu mijn vraag is het mogelijk om mijn chat geschiedenis van mijn Nexus over te zetten naar mijn iPhone.

van Android naar Android gaat wel dat weet ik maar Android naar iPhone kan ik nergens duidelijk een antwoord vinden.

Weten jullie wat?

Bijdrager
    Prolon

Bedankt zal ik vanavond eens proberen.

Bijdrager
    LucM

Heeft het gewerkt?

Stap binnenkort ook weer over op een iPhone na een korte periode (noodzakelijk) een Android te hebben gebruikt, maar ik moet mijn Whatsapp geschiedenis overzetten ivm belangrijke informatie. Van iPhone naar Android was een eitje overigens, zou andersom dan ook niet zo moeilijk moeten zijn..

Bijdrager
    kandeshka

Bedankt, Usain! Het werkt voor mij. Hieronder zijn de stappen die ik volgde om de WhatsApp chat van Android naar mijn nieuwe iPhone te verplaatsen met deze software:

1. Installeer en voor de software uit op uw PC of Mac. iTunes software moet daar op uw computer staan.

2. Schakel USB-Debugging in op uw Android apparaat. Gebruik Google om te weten te komen hoe dat

3. Verbind je Android en iPhone met je computer via een USB kabel. Laat het programma Whatsapp downgrade door de “YES” knop te klikken. Druk op ‘Back up my data’ optie wanneer het programma je Android apparaat herkent. Voer het wachtwoord in om je iPhone te ontgrendelen.

Opmerking: Open de WhatsApp app niet op je Android tijdens het overzetten.

4. Selecteer je Android apparaat, ga naar de bovenste taakbalk en klik op ‘Transfer Messages from Android to iPhone’ knop.

Opmerking: Om het overzetten te voltooien moet je de “iCloud/Cloud drive’ en ‘Vind mijn iPhone’ functie uitzetten op je iPhone.

Ik heb zojuist iets overgezet van Xperia Z2 naar de iPhone 6. Ik hoop dat het jullie helpt.

Bijdrager
    emalisa

Vraagje, moet ik eerst whatsapp downloaden op mn iphone of juist niet????

Bijdrager
    Jan

Bij mij werkt de genoemde stappenplan sleechts deels. Ik zie alle messages en thumbnails maar elke thumbnail (plaatje of video) die ik aanklik om te vergroten of af te spelen toont een leeg scherm.

Bijdrager
    Cdffgtr

Samsung Transfer is ideaal data transfer tool die speciaal is ontworpen voor het overbrengen van gegevens zoals contacten, foto’s, SMS, muziek en meer naar de telefoon naar telefoon. Het maakt niet uit je bent een samung, LG, HTC, Sony of Motorola gebruiker, deze krachtige software kunt u zorgt voor een 100% veilig, maar betrouwbare ervaring over te dragen alleen met een klik.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.