15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    jackie102

What's app

Als ik een what’s app-bericht ontvang, krijg ik geen melding hiervan. Dus geen pop-up.
    Ik heb van alles al geprobeerd. Alle installingen nagelopen, etc. Zelfs de applicatie verwijderd en er weer opnieuw op gezet maar niets helpt.
    Wie weet raad??

Nog iets….pingen gaat bijna hetzelfde. Ik kan wel een ping versturen, maar komt niet binnen.
    I.t.t. what’s app komt het bericht gewoon niet binnen….dat gebeurd dus bij what’s app wel alleen ontvang ik daar geen melding van.

Hebben deze 2 app’s een verband met elkaar??

Bijdrager
    Ravaso

Komt nu het bericht wel binnen en heb je alleen geen pop up?
    Of komt er helemaal niks binnen?

Staat er bij je instellingen in whats up: netwerkstatus: verbonden?

Bijdrager
    Afroman

Ja what’sapp is al 3 maanden van slag. Bij mij duurt het ook een eeuwigheid voordat ik 2 vinkjes te zien krijg.

Geblokkeerd
    Anoniem

hiero nema problemo.

Moderator
    Strifer

heb je een jailbreak op je iphone? als dat zo is moet je even voor een push fix kijken.

Geblokkeerd
    Anoniem

-edit- foutje

Bijdrager
    jackie102

Ja, het bericht komt wel binnen, maar ik krijg er geen pop-up van.

Staat er bij je instellingen in whats up: netwerkstatus: verbonden? Ja, dat staat er!!

heb je een jailbreak op je iphone? als dat zo is moet je even voor een push fix kijken.
    ja, er zit een jailbreak op…..maar waar vind ik een “push fix??

Bijdrager
    Oulad

Google lijkt me niet moeilijk…

Wat voor IOS etc. draai je? en wat voor Device is het?

Moderator
    Strifer

http://www.whatsapp.com/faq/#i2

daar staat de informatie. er wordt daar verwezen naar pushfix, deze fix kost wel wat geld. niet zoveel hoor, maar dat is de fix waarnaar ze verwijzen vanuit whatsapp.

voor zover ik weet staat er in cydia (de appstore voor jailbroken iphones) ook een gratis oplossing onder een andere naam. ik weet dat het mogelijk is om het op die manier te fixen, want een collega heeft het op die manier gemaakt. zelf heb ik geen jailbreak op mijn iphone.

Bijdrager
    064harry

Volgens mij heb je bij de instellingen van je iPhone ‘berichtgeving’ uitstaan.

Ga naar:

Instellingen –> Berichtgeving –> Aan.

Je kunt nu per App aangeven om geluiden, meldingen en beginschermbadges weer te geven.

Bijdrager
    jackie102

064harry: alles staan aan, dus dat kan het niet zijn…

en dat push fix….lastig hoor.
    ik ga even googelen, thanx voor die tip

Moderator
    Strifer

het is een bekend probleem met whatsapp en jailbroken iphones, dat mag duidelijk zijn aan de hand van de FAQ op de website van whatsapp.

pushfix zelf kost dus geld, maar een gratis push fix voor whatsapp zelf moet in cydia te vinden zijn.

Bijdrager
    jackie102

Helaas, in Cydia is het niet te vinden…..

Geblokkeerd
    Anoniem

vandaag een update met nieuw netwerk protocol maybe helpt het.
    gelukkig werkt het nogsteeds op mijn ipod touch.

Moderator
    Strifer

Er is iets in Cydia te vinden, althans… dat was er in ieder geval wel. M’n collega heeft dat gedaan om de pushfix te ‘fixen’. Ik heb zelf geen jailbreak op mijn iPhone.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.