10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    osip

Western Digital HD schijf

Hallo,

Heeft er iemand ervaring met deze schijf.
    http://www.vergelijk.nl/harddisk/western_digital/my_book_essential_edition_2tb/
    Ik wil deze graag kopen maar misschien kunnen jullie mij nog op andere gedachten brengen?

Ik hoor het graag.

Bijdrager
    stavos

Dit had toch gewoon in je eerdere draadje toegevoegd kunnen worden?

Aanschaf externe HD Schijf

Geblokkeerd
    Anoniem

Of je had even kunnen zoeken. Die dingen zijn zo enorm vaak besproken hier…

En doe anders je voordeel eens met de Tweakers PriceWatch, waarin ook erg veel reviews van apparatuur staan -> http://www.tweakers.net/pricewatch

Bijdrager
    osip

Nu je het zegt.
    Dat was idd. beter geweest.
    Ik pas het aan.
    thanks.

Bijdrager
    osip

Bedankt voor de tip. Cailin

Bijdrager
    Dr. Maddox

Ik heb er twee die prima bevallen! Het is alleen een ramp om die kap er af te slopen wanneer je een andere HD wilt plaatsen. Ik heb volgens mij vier nagels verpest;)

Geblokkeerd
    Anoniem

@ Maddox:
    Je weet hoop ik dat je het klepje -in- moet drukken en niet moet rukken? In het midden van de zijde tegenover de scharnier zit zo’n haakje dat vast wordt gegrepen door zo’n klikker die loslaat als je’m indrukt.:)

Bijdrager
    Dr. Maddox

En dat vertel je me nu?!:eek:

Nee hoor! Ik heb er flink mee zitten klooten maar het moeilijkst was nog om de kast evenwijdig, uitgevouwen van de behuizing af te halen. Het kost nogal wat kracht om het ‘boek’ open te slaan..;)

Geblokkeerd
    Anoniem

Oh wait… huh? Dan verschilt jouw model blijkbaar enorm van die van mij…

Ik heb de WD met 2*1TB ingebouwd. Daar zit bovenop een deurtje die je op de beschreven wijze kan open klikken. En op die manier trek je verticaal de schijven er uit.

Bijdrager
    Dr. Maddox

Die van mij zijn ruim een jaar oud. Het was in ieder geval geen overbodige luxe om dit te verbeteren. Ondanks dat was de klus prima te klaren hoor!

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.