22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)
  • Q:
    Bijdrager
    Evertson

Werkt Windows 7 op een Mac?

Beste medemaccers,

Via Bootcamp kan XP of Vista op je (Intel) Mac worden geinstalleerd. Werkt Windows 7 ook?

Graag jullie hulp

Groet

Evert

Bijdrager
    St. Mobbs

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=147733 :wink:

Inderdaad, een handleiding door mij gemaakt om Windows 7 via Bootcamp op je Mac te zetten.
    Bij mij (en vele andere) werkt het prima.

Bijdrager
    maclover111

Ja dat werkt ook.

zie : http://tinyurl.com/kwvyax

Bijdrager
    Evertson

Mobbs

Hardstikke bedankt. Ik ga ermee aan de slag.

Groet

Evert

Bijdrager
    Patrock

Via VMware Fusion werkt het ook:)

Bijdrager
    iJeroen

Enige ervaring met Windows 7 op de eerste MacBook White, met Intel GMA 950, 1gb geheugen (2ghz)?

Bijdrager
    i93Jeffrey

Wel op de mid. 2007 MacBook via Parallels.
    Dat loopt wel goed alleen hij had geen geluid, WiFi, ethernet, bluetooth, aangezien die dat niet herkende maar dat lag aan Parallels.

Bijdrager
    boriskiss

Het is uiteraard niet speciaal geschreven voor Mac, maar theoretisch hoort het een beetje te werken.
    @iJeroen
    Ik zou het gewoon proberen. Mislukt het dan pleur je het er weer gemakkelijk vanaf.

Bijdrager
    ieperlingetje
    ”iJeroen”

Enige ervaring met Windows 7 op de eerste MacBook White, met Intel GMA 950, 1gb geheugen (2ghz)?

Ik draai het op een VM van 2,4GHz en 1 gb geheugen, en het draait best vlot, dus lijkt me het proberen waard.

Bijdrager
    syltheboy

Misschien dat ik binnenkort ook Windows 7 op m’n iMac ga zetten, maar ik wacht nog op de officiële release in oktober.:wink: Weet je wat het is? Momenteel kan ik heel weinig met Mac OS X Leopard, maar dit komt ook, omdat ik pas sinds afgelopen vrijdag ben overgestapt. Alles gaat wel lekker vlot, want Microsoft Office for Mac start bijvoorbeeld veel sneller op dan Microsoft Office in Windows.

Bijdrager
    boriskiss

Let er wel op dat je bij de Officiële release moet betalen, en dat het nu (nog) gratis is.

Bijdrager
    syltheboy
    ”boriskiss”

Let er wel op dat je bij de Officiële release moet betalen, en dat het nu (nog) gratis is.

Dat weet ik, maar het zou toch in principe ook illegaal kunnen?:?

Moderator
    Night

Alleen mag DAT dus niet besproken worden hier;)

Bijdrager
    63743 Master

Met Parallels kan het in iedergeval al legaal:P

Bijdrager
    iJeroen

Even een hele domme vraag:

Heb ik de 32 of 64-bit versie nodig voor mijn Macbook?

Bijdrager
    Pieterr

@iJeroen: Zo dom is die vraag niet. Als je de minste problemen (met bv drivers) wilt hebben, kies je de 32-bit versie.

Bijdrager
    63743 Master

@Pieterr

Precies, de minste problemen heb je met 32, met al dat driver gedoe, maar 64 bit is wel sneller

Maar als je een zwarte MB hebt (zoals ik) zou ik 32 nemen

Bijdrager
    iJeroen

Heeft iemand enig idee hoe je een .DLM file opent? Windows 7 download heel netjes in een download manager in firefox, op zo’n 71% stopte hij. Het enige wat ik hiervan over heb is een bestandje eindigend op .DLM op mijn bureaublad. Hoe kan ik dit downloadvenstertje weer openen zodat Windows verder kan downloaden?

Bijdrager
    St. Mobbs

Overnieuw beginnen.

Bijdrager
    iJeroen
    ”S.

Overnieuw beginnen.

Och, wat een heerlijk systeem. Zeker met bestanden van meer dan 3gb.

Geblokkeerd
    Anoniem

Hier werkte nagenoeg alles, alleen de geluidsdriver heb ik even los moeten installeren. Enige wat nog niet werkte was de aanpassing aan het Apple-toetsenbord. Ik heb een 160GB HD, en ik vond het nutteloze ruimte wat ik aan het verspillen was, dus heb ik hem weer verwijderd.

@ S. Mobbs,

Goed bezig! Zelf heb ik er ook twee geschreven, één die de voor- en nadelen van het komen van een iPhone bij T-Mobile vs simlockvrij in België afweegt, en een over het installeren van Snow Leopard, zónder gebruik van (dual-layer) DVD. Mocht er interesse voor zijn, dan zal ik die ook wel even posten/uploaden, just give me a call.:)

Bijdrager
    St. Mobbs

Je zou aan unSOUND of Yaris kunnen vragen of het goed is dat je ze hier op het forum zet. Misschien dat die van Snow Leopard op het randje is, maar niet geschoten is altijd mis.

PS: Snow Leopard wacht ik wel tot hij uit is. :wink:

22 berichten aan het bekijken - 1 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.