8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    EmuuuH

werkt Sleepover?

regelmatig als ik ’s ochtends wakker word, en te lui ben uit bed te gaan, heb ik zin in wat muziek, uit mijn imac.
    nu heb ik al remote, wat heel handig is, maar mijn mac staat op standby.

vandaag kwam ik dit programmatje tegen: Sleepover

http://phobos.apple.com/WebObjects/MZStore.woa/wa/viewSoftware?id=286546049&mt=8

maar er zijn nog geen revieuws, weet er toevallig iemand of dit kan werken?

Bijdrager
    Maurits Lagerberg

ziet er wel gelikt uit er staat in de beschrijving staat dat je een slapende computer wakker kan maken.
    Lijkt mij dus wel dat het werkt.

Bijdrager
    macjk

Als je een remote hebt dan kan je de mac toch daarmee uit de standby halen?? ( ik wel in ieder geval) Daarna open je met de menu knop front row en laat de muziek maar uit die speakers komen.

Inactief
    Anoniem

Als het via de iTunes store verkrijgbaar is zal het toch wel moeten werken neem ik aan.

Bijdrager
    dddfnfjefefle
    ”macjk”

Als je een remote hebt dan kan je de mac toch daarmee uit de standby halen?? ( ik wel in ieder geval) Daarna open je met de menu knop front row en laat de muziek maar uit die speakers komen.

Nu gaan er twee dingen door elkaar gehaald worden. De remote (de kleine witte afstandsbediening van Apple) en het programmaatje Remote (op iPhone en iPod touch van Apple).

Bijdrager
    macjk

dan zorg je toch dat je de remote ook op het nachtkastje licht. dan kan je hem daarmee uit slaaptand halen en daarna met het programmatje remote op je iphone/touch je mac bedienen. maargoed ik ga oftopic.

Bijdrager
    EmuuuH

heb het net gekocht, maar het werkt nog niet. lees net iets over bedrade verbinding van computer met de host..

Bijdrager
    EmuuuH

inmiddels ook een kabeltje in mn imac geprikt..
    ip en mac adres daarop aangepast in sleepover, maar het werkt nog niet.
    iemand tips?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.