7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    steveb

werkt NVIDIA GeForce 7300 GT op osx lion

ik heb een mac pro 1.1
    ik wil een upgrade doen van 10.5.8 naar osx lion

ik vroeg me af of de grafische kaarten die ik heb compatibel zijn met lion
    ik heb namelijk 3 NVIDIA GeForce 7300 GT
    is 256 mb genoeg?

Bijdrager
    Yggdrasil

Je slaagt er wéér in om je topic niet in het juiste subforum te plaatsen. Waarom luister je niet naar wat de moderators je zeggen? HET SUBFORUM OMT IS ENKEL BEDOELD VOOR ALGEMENE VRAGEN OVER DE WEBSITE, DE PODCAST OF DE APP. Misschien begrijp je het zo beter?

Om op je vraag te antwoorden:

Geen idee of ze werken in Lion, in Mountain Lion sowieso niet. Aangezien die twee OS’en niet zo sterk van elkaar verschillen gok ik van niet…
    Lees dit er even op na: http://forums.macrumors.com/showthread.php?t=1413421

Er zijn wel workarounds maar of dat nu echt aangeraden is voor je machine:

Hier lees je informatie daaromtrent: http://www.macfreak.nl/forums/topic/3/24897/heb-mijn-mac-pro-11-geüpdate-naar-mountain-lion-magie/

Bijdrager
    Hansi2124

[mod name=Hansi2124 url=/profiel/hansi2124] Topic hoort niet thuis in subforum One More Thing (wat alleen gebruikt dient te worden voor topics welke gaan over deze site, podcast of app van OMT). Daarom verplaatst naar dit subforum.
    Voor jou dan nog even officieel…[…/mod]

Bijdrager
    mhrenes

Met Lion werkt die kaart.

Niet met Mountain Lion.

Bijdrager
    Rickje
    Yggdrasil op 06 januari 2013

Je slaagt er wéér in om je topic niet in het juiste subforum te plaatsen. Waarom luister je niet naar wat de moderators je zeggen? HET SUBFORUM OMT IS ENKEL BEDOELD VOOR ALGEMENE VRAGEN OVER DE WEBSITE, DE PODCAST OF DE APP. Misschien begrijp je het zo beter?

Relaaaaaaax

Bijdrager
    Wolfii82

Als mensen herhaaldelijk de fout ingaan, dan mogen ze daar op worden gewezen.

Daarnaast is er geen enkel eigen initiatief. Wat is er zelf al gedaan om het antwoord te vinden?

Het is neer pleuren, maakt niet uit waar, als het er maar staat en wachten op antwoord.

Bijdrager
    steveb

het spijt me
    ik zal in het vervolg beter uitkijken bij het posten.

bedankt voor het terecht wijzen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.