13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    strigoi

Werkt het Apple Bluetooth toetsenbord ook onder Windows XP?

Onderwerp zegt volgens mij al genoeg. Ik ga een MBP kopen en wil er ook bootcamp op zetten, nu vraag ik me alleen af of windows xp ook om kan gaan met een bluetooth toetsenbord.

Groeten,

Jurriaan

Bijdrager
    Renzs

Ja dat kan gewoon. Ik moest wel een paar keer connecten voordat hij het deed.

Bijdrager
    strigoi

Vriendelijk bedankt!

Bijdrager
    KingAchille

Met je MacDrivers, die je in het begin bij BootCamp hebt moeten branden, zitten de drivers voor je Bluetooth automatisch bij. Het zou maar raar zijn, mocht het niet werken….
    Mvg,

Bijdrager
    Mr Van

wat ik niet begrijp. waarom wil je met xp werken als je het machtige osx hebt… volgens mij kan het pc gedeelte van je “pc” dan wel virussen krijgen, en daarom heb ik ooit voor een mac gekozen 16 jr terug. virus free…(nog)

Bijdrager
    strigoi

Windows is puur voor een game CCS / C&C3 / Supreme Commander op zn tijd. Maak met windows ook vrijwel geen gebruik van internet, en werk voor de rest natuurlijk altijd in mac os x.

Bijdrager
    paul_4826

Hehe… Al een paar weken kijk ik nu en dan op het forum, en het valt me telkens op hoe Mac-gebruikers elkaar aanmoedigen in het gebruik van Macintosh computers. Windows gebruiken wordt tot een minimum beperkt, en als mensen windows gebruiken wordt gevraagd waarom, er wordt naar alternatieve oplossingen gezocht, etc. Bijna een familie gevoel. Erg mooi om dit te zien op een internetforum.

Keep up the good work!

Paul

Bijdrager
    Thijs van Tol
    ”Mr

wat ik niet begrijp. waarom wil je met xp werken als je het machtige osx hebt…

Wat ik dan op mijn beurt niet begrijp en waar ik vooral heel erg moe van wordt is dat gekibbel over het gebruik van Windows. Begrijpt niemand dan meer dat OS X niet in alle programma’s kan voorzien omdat simpelweg een programmamaker geen doelgroep vindt in de Mac Community?

ik werk vrijwel altijd met OS X. En ja ik vind het een fijner en beter systeem.
    Maar dat wil niet zeggen dat dat daadwerkelijk ook zo is.

Af en toe grijp ik naar een computer waar Windows op geinstalleerd is, omdat ik heel af en toe een programma gebruik die niet voor OS X gemaakt is.

Waarom dan altijd maar weer dat gezever, wanneer iemand aangeeft dat hij zijn Mac ook voor Windows gebruikt…

Bijdrager
    KingAchille

En die gedachtengang moet Steve ook gevolgd hebben toen hij op het idee van BootCamp kwam. Hij heeft het goed gezien vind ik. Zo kan je alle software draaien op je mooi uitziende Mac. En niet alleen de iets duurdere en zeldzamere software voor de Mac. Good job, Jobs!
    Mvb,

Bijdrager
    Thijs van Tol

Precies!

Mooier kan toch niet. Je koopt een Mac. Apple wordt groter en rijker, kan weer meer investeren.
    En dan zet je illegaal Windows er op. (ik stimuleer niets)

En dan van beide systemen optimaal gebruik kunnen maken op de beste hardware ter wereld.

Bijdrager
    KingAchille

Volledig mee eens!
    Mvg,

Bijdrager
    rtgrs

Maar goed, het ging over het Bluetooth-toetsenbord onder Windows op een Mac…

Ik heb daar dus wél problemen mee! Ik krijg de verbinding niet voor elkaar, terwijl de Bluetooth Mighty Mouse wel wil!

Bijdrager
    KingAchille

Zijn de batterijen wel vol? Werkt ie wél onder Mac OS X?
    Mvg,

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.