9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Corne

werkt dit?

Weet iemand of onderstaande link goed werkt om meer bezoekers te krijgen?

Middels onderstaande link is het mogelijk om op korte termijn meer bezoekers te genereren op uw website.
    Meld u snel aan en verstuur deze link naar zoveel mogelijk bedrijven met een website.

Dit is een test om te kijken of het systeem goed werkt, ik wil u vriendelijk verzoeken om hier aan deel te nemen.
    Misschien kunnen we op korte termijn dan gezamelijk genieten van een explosieve groei in bezoekersaantallen!

http://www.linkpiramide.nl/?9464

Met vriendelijke groeten,

Bijdrager
    sarasin

nou ik heb er op geklikt. als mede-bredanaar;-)

ik hoop dat het werkt klinkt intressant maar ik denk dat het gewoon niet werkt…

Bijdrager
    Michiel

Bezoekersaantallen opkrikken, pyramideacties, kettingbrieven, tja…
    Ben altijd geneigd om aan dit soort dingen helemaal niet mee te werken.

Toch veel succes ermee

Bijdrager
    Corne

Zou misschien best kunnen werken, ik denk dat het een beetje afhankelijk is van naar hoeveel mensen je de link doorstuurt toch? Op zich wel een leuk idee op deze manier.
    Ik ben wel heel nieuwsgierig of het werkt!

Bijdrager
    Corne

Je kunt er toch niets mee verliezen of wel? Kost niets, is alleen maar een test!

Bijdrager
    Jor1

Bezoekers zijn mensen die op zoek zijn naar jouw produkt of dienst.
    Op deze manier genereer je geen bezoekers maar mensen die ongeinteresseerd op een linkje klikken en vervolgens de site dichtgooien.
    Je hebt er dus geen drol aan.
    Tenzij je natuurlijk een banner wilt verkopen… maar:
    eerlijkheid duurt het langst!

Bijdrager
    Corne

Het gaat er mij alleen maar om te testen of je zo veel bezoekers op korte termijn langs een site kunt laten gaan!

Bijdrager
    GodzillaPresley
    ”Jør”

Bezoekers zijn mensen die op zoek zijn naar jouw produkt of dienst.
    Op deze manier genereer je geen bezoekers maar mensen die ongeinteresseerd op een linkje klikken en vervolgens de site dichtgooien.
    Je hebt er dus geen drol aan.
    Tenzij je natuurlijk een banner wilt verkopen… maar:
    eerlijkheid duurt het langst!

Exactly, of tenzij je puur bezoekersaantallen wilt verkopen, maar wie trapt daar nog in vandaag de dag…

Bijdrager
    Sad

Bezoekersaantallen slaan nergens op als het geen geïnteresseerde bezoekers zijn, zoals hier het geval is.

Ik heb liever 30 bezoekers die de site echt nuttig vinden dan 30.000 bezoekers die via een piramide binnenkomen en meteen weer weggaan.

De enige manier om veel bezoekers te trekken is een interessante, afwisselende site te maken die goede content biedt!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.