-
Volgens Adobe zijn er geen issues: http://blogs.adobe.com/crawlspace/2014/10/photoshop-and-mac-osx-10-10-yosemite.html
Photoshop CS6 doet wel eens vreemd: bij openen van een bestand toont het soms een vervormde versie van eerder geopende bestanden (één of meerdere, door elkaar) in plaats van het bestand dat ik wil openen. De enige oplossing lijkt te zijn om Photoshop te stoppen en opnieuw te openen.
Het begon zich voor te doen op de dag dat ik Yosemite installeerde, daarvoor had ik het ook nog nooit gezien; in andere programma’s heb ik niks vergelijkbaars waar kunnen nemen, dus mijn conclusie is dat het aan de combinatie Photoshop CS6–Yosemite ligt. Het lijkt vooral te gebeuren nadat de computer in sluimerstand gestaan heeft, maar lang niet elke keer. Wat de computer betreft: een laat-2012 iMac, 27″, met NVIDIA GeForce GTX 660M van 512 MB.
Het ziet er dan zo uit (ik probeerde het net even, en het programma werkt zowaar netjes mee aan de demonstratie — of moet ik zeggen tegen):
Het zijn een paar afbeeldingen door elkaar die ik eerder geopend heb sinds ik Photoshop gestart heb, maar niet de afbeelding die ik ook echt probeerde te openen.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.