11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    jobnl

Werkt CS6 op Yosemite

Ik wil graag overstappen op Yosemite maar hoor verhalen dat CS6 daar niet of slechts gedeeltelijk op werkt. Heb daarvan een officiële licentie, 2 jaar gleden duur aangeschaft….

Wie heeft ervaringen met CS6 op Yosemite?

Bijdrager
    Yosemite

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Werkt prima.

Bijdrager
    Domtoren

Zelfs CS 5 doet het nog…

Bijdrager
    KarelWillem

Alles werkt volledig en zonder problemen.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Photoshop CS6 doet wel eens vreemd: bij openen van een bestand toont het soms een vervormde versie van eerder geopende bestanden (één of meerdere, door elkaar) in plaats van het bestand dat ik wil openen. De enige oplossing lijkt te zijn om Photoshop te stoppen en opnieuw te openen.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat zal dan vast exemplarisch zijn, of eerder een systeemprobleem dan een Photoshop-probleem.

Ik heb dat fenomeen – ook na honderden bestanden – nog nooit gezien.

Bijdrager
    SunKeeper

Klinkt ook alsof je dat in het VRAM moet zoeken. Welke Mac @Jakko Westerbeke en indien Mac Pro, welke kaart?

Of een softwarematige bug i.c.m. een specifieke videokaart.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke

Het begon zich voor te doen op de dag dat ik Yosemite installeerde, daarvoor had ik het ook nog nooit gezien; in andere programma’s heb ik niks vergelijkbaars waar kunnen nemen, dus mijn conclusie is dat het aan de combinatie Photoshop CS6–Yosemite ligt. Het lijkt vooral te gebeuren nadat de computer in sluimerstand gestaan heeft, maar lang niet elke keer. Wat de computer betreft: een laat-2012 iMac, 27″, met NVIDIA GeForce GTX 660M van 512 MB.

Het ziet er dan zo uit (ik probeerde het net even, en het programma werkt zowaar netjes mee aan de demonstratie — of moet ik zeggen tegen):

Het zijn een paar afbeeldingen door elkaar die ik eerder geopend heb sinds ik Photoshop gestart heb, maar niet de afbeelding die ik ook echt probeerde te openen.

Bijdrager
    harry-zoveel

iMac 27″ van dec. 2010; Adobe CS 5…. werkt dat goed met Yosemite… wat denken jullie daarvan?

Bijdrager
    Domtoren

Ja, dat werkt. Ik gebruik dezelfde combinatie.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.