6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    K.C.

Werken met zoekresultaten Muziek app

Als ik in de muziek app een zoekopdracht geef kan ik de resultaten niet allemaal selecteren maar moet dit per album. Ik wil bijvoorbeeld om muziek naar een usb te verplaatsen voor in de auto. Met 300 resultaten moet ik dit 300 keer herhalen … of doe ik iets stoms?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat is in iTunes ook zo. Best reuze irritant.

Ik lees her en der dat je ‘Selecteer alles’ kunt doen binnen die zoekresultaten.

Zal best, maar niet bij mij. .;)

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    KarelWillem

Maar misschien werkt dit voor jou wel:

https://discussions.apple.com/thread/251219827

Ik kan dat niet controleren, want heb (gelukkig) nog iTunes.

Bijdrager
    K.C.

Dank KarelWillem, vervelende veranderingen inderdaad.

De link lijkt inderdaad de meest handige werkwijze te zijn. Dank je! maar het blijft vreemd dat je niet met de zoekresultaten van je zoekactie kunt doen. Apple stond bekend om zijn intuïtieve gebruiksvriendelijkheid, maar dat raken ze toch rap kwijt, naar bijna alles moet je tegenwoordig zoeken.

Bijdrager
    whispering

De tip met het zoekveld wist ik ook niet. Weer wat geleerd. Kun je niet wat met een slimme map doen? Daar kun je diverse zoekcriteria voor instellen. De map kan  vervolgens geëxporteerd worden.

Bijdrager
    K.C.

<p class=”cite”>whispering op 8 december 2020 om 15:13</p>
    De tip met het zoekveld wist ik ook niet. Weer wat geleerd. Kun je niet wat met een slimme map doen? Daar kun je diverse zoekcriteria voor instellen. De map kan  vervolgens geëxporteerd worden

Weer wat geleerd, dank je  :-)

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 2 weken geleden door K.C..
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.