5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    leijt144

werken met iDisk

Ik werk met Office for Mac en mijn bestanden staan opgeslagen op iDisk, zodat ik op verschillen plaatsen met verschillen Mac’s kan werken. Sinds de update naar Lion zit ik uren te wachten terwijl ik aan een bestand werk in bv. Word. Wat kan ik daaraan doen?

Bijdrager
    Buzz

Overstappen op Dropbox.

Bijdrager
    Maverick9898

iDisk gaat er sowieso uit. Voor Office documenten zou ik dan inderdaad switchen naar DropBox. Dat is gratis en je hebt toch niet zoveel ruimte nodig.
    iDisk en MobileMe functionaliteiten zijn sowieso slechter geworden sinds de introductie van iCloud en ze waren al niet te best (hoewel dat bij mij over het algemeen meeviel). Ik heb het gevoel dat het er soms ook uit ligt omdat ze bezig zijn met het voorbereiden van iCloud, maar dat is meer gevoel dan dat ik het kan onderbouwen;).

Bijdrager
    Sascha

Dropbox komt standaard met 2 GB aan opslag, maar door op mijn ‘referal link’ te klikken, krijg je er al ineens 250 MB bovenop: http://db.tt/xIeLxlA

Bijdrager
    Baas

Ok, maar nu wat hulp in het hier en nu!

Ten eerste Bij mij werkt het wel.

Hoe staan je synchronisatie gegevens ingesteld in het voorkeurspaneel van iDisk? Hoe vaak synchroniseren?

Wat ook wel eens helpt is de synchronisatie uitzetten met de iDisk. Dus er is dan geen iDisk meer op je eigen HD. Vervolgens weer aanzetten. OSX maakt dan geheel van eigens een nieuwe iDisk aan met de gegevens die er in de Cloud stonden. Bij mij werkt dat vaak als er problemen zijn met mijn iDisk.

Succes

Joost

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.