30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:
    Bijdrager
    timmiex

Werken bij aMac

Ik heb een vraagje over wat dingen bij de aMac
    weet iemand misschien hoe oud je minimaal moet zijn om bij de aMac te werken
    en hoeveel je ongeveer verdient per uur. Graag wat informatie van mensen die er werken. krijg je kortingen op apple producten, is de sfeer goed? etc.

alvast bedankt.

Tim.

Bijdrager
    poing

ik zou zeggen stap de winkel binnen en vraag het ze;)

Bijdrager
    me.com

Kan je inderdaad het beste bij de winkel zelf vragen. Dat weten wij hier verder ook niet.:-)

Bijdrager
    robbinonline

Waarom weten wij dat hier ook niet ??
    Er kunnen toch mensen actief zijn op het forum die bij een aMac werken..

Bijdrager
    timmiex

Ja dat is eigelijk mijn vraag. of hier iemand op het forum bij de aMac werkt.

Bijdrager
    me.com

@robbinonline,

Je maar mag je dat ook zomaar zeggen? Je zit bij een APR wel aan een aantal verplichtingen vast geloof ik.

Bijdrager
    Chorro

Je kan beter bij een andere APR proberen, ik wil je m’n verhaal wel vertellen via PM als je daar nieuwsgierig naar bent.

Bijdrager
    timmiex

graag

Bijdrager
    iCreatedTech

Nu ben ik ook erg benieuwd naar wat jouw verhaal is! Koop namelijk al lang mijn Apple stuff bij aMac (voorheen C-Inside)

Bijdrager
    Welloe

@Chorro, je mag je verhaal ook wel even naar mij PM’en, aangezien ik ook wel ge├»nteresseerd ben.

Bijdrager
    Dustin24

@Chorro
    En als het niet teveel moeite is… Ook naar mij:razz:

Bijdrager
    Deepblue

En naar mij :yum:

Bijdrager
    vraptor

Dan wil ik t ook wel weten :sealed:

Bijdrager
    PowerMacje

Zet ’t anders gewoon in dit topic:lol:

Bijdrager
    vooblez

en anders mag je het ook eens naar mij pm’en aub als je het niet in dit topic wilt zetten:smile:

Bijdrager
    jesper211232

en naar mij:razz:

Bijdrager
    Stevenbaan

Ik zou ook op zoek gaan naar een andere APR. Amac doet naar buiten toe als of het alles voor elkaar heeft maar niets is minder waar.

Bijdrager
    Maverick9898

Hoe hebben ze het niet voor elkaar volgens jou dan? Ik zeg niet dat ik het niet met je eens bent, maar je moet het wel kunnen onderbouwen natuurlijk:P.

Bijdrager
    Stevenbaan

Maverick, ik heb je een priv├ę bericht gestuurd.

Bijdrager
    Hansi2124

Jammer dat als men eerst hier zegt dat het bij Amac niets is, dat men dat vervolgens niet publiekelijk wil onderbouwen. Het is hier een vrij forum.
    Je opmerkingen moeten natuurlijk wel ergens op slaan. Namen van medewerkers hoeven we hier bijvoorbeeld niet te weten.

Dus kom maar op Chorro en Stevenbaan!

Bijdrager
    Stevenbaan

Ik hoop dat je begrijpt dat ik hier niet openlijk ga vertellen wat mijn persoonlijke situatie met Amac is (geweest). Ik heb Maverick9898 een priv├ę bericht gestuurd met wat meer informatie.

Bijdrager
    stephanbaan

Amac is een prima werkgever. Altijd met veel plezier gewerkt! Zou toch even binnenstappen voor de ins en outs over voorwaarden en vergoedingen e.d.:-)

Bij Mac-Helpdesk.nl zoeken ze ook nog medewerkers btw. Mocht iemand daar interesse in hebben, kun je altijd even mailen met info at Mac-Helpdesk.nl

groetjes Stephan.

Bijdrager
    Maverick9898

Zijn deze twee nagenoeg identieke namen toeval:P?

Ik heb de PM gelezen, maar zie niet in waarom de rest dit niet kan lezen, maar goed moet je natuurlijk zelf weten:). Ik sluit me aan bij Hansi.

Bijdrager
    Chorro

En ook mijn verhaal vind ik niet helemaal geschikt om publiekelijk te plaatsen en was dan ook puur om timmiex van antwoord te voorzien. Het is dan ook niet helemaal de bedoeling om dit naar iedereen te sturen, naast het feit dat ik met m’n kop momenteel bij andere dingen zit.

Bijdrager
    timmiex

het is namelijk zo ik woon in eindhoven en daar is sinds kort youmac waar ik eerst altijd alles kocht overgenomen door amac nou ben ik er al een tijdje niet geweest dus ik weet niet hoe dat nu zit maar ik weet ook niet precies hoe dat in zijn werk gaat of nou youmac gewoon youmac blijft heten of dat het een amac gaat heten. weet iemand dat?

Bijdrager
    juwlez

Een vriend van me heeft bij Icentre gewerkt, bijna tegen het minimumloon aan.. Geen super werkgever…

Bijdrager
    Hansi2124

Hoeveel werkervaring had die vriend destijds? En hoe oud was hij? Dit is nou niet de eeuw om hoge salariseisen te gaan stellen als je daar geen reden voor hebt, dacht ik zo…..

Bijdrager
    iep
    stephanbaan op 29 september 2011

Bij Mac-Helpdesk.nl zoeken ze ook nog medewerkers btw. Mocht iemand daar interesse in hebben, kun je altijd even mailen met info at Mac-Helpdesk.nl

Wel jammer dat je eerst op “contact” moet klikken wil je alle gegevens zoals adres, kvk-nummer, etc. te weten te komen. Daarnaast is het verhaaltje onder “over ons” ook wel heel erg karig. Na het lezen heb ik nog steeds geen enkel idee wie mac-helpdesk.nl nou is. Wie zijn nou die professionals? Is dit zoiets als dat samenwerkingsverband van bijna alle APR’s in Nederland (die o.a. de iDays organiseren)? Dat het een helpdesk is voor Apple spul lijkt me duidelijk (zie domeinnaam en de site zelf).

Bijdrager
    rdesign

Amac is een prima zaak, als ik de verhalen zo hoor. Een goede vriend van me heeft daar gewerkt, in Amersfoort ├ęn in Utrecht, en vertelt niks anders dan positieve verhalen. Je verdient niet geweldig veel, maar de sfeer is relaxed en ja, je krijgt personeelskorting. Amac is ook zeker weten mijn favoriete APR.

Bijdrager
    Toine van rijthoven

Ik denk dat er evenveel mensen met positieve als negatieve ervaringen over een werkgever zijn. Dit hangt ook van de instelling van de medewerker in kwestie af.
    Wat betreft salaris; Zoals Hansi2124 terecht opmerkte is het niet de tijd om zonder reden te denken dat je een topsalaris kunt verdienen. Helaas zie ik tegenwoordig steeds vaker dat jongeren zonder enige ervaring denken dat een niet super betaalde baan te minderwaardig is. Ik zeg niet dat dit voor de topicstarter of andere mensen hier geldt maar het is wel een tendens waar ik zeer regelmatig mee geconfronteerd wordt.

On topic: Je kunt ook met de betreffende Amac contact opnemen en er eens rondkijken. Wellicht worden dan al je vragen vanzelf beantwoordt?

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.