14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    pruus

Wensen IOS en IOSX

Ik zou zo graag willen dat ik de muziek zo kon gebruiken dat ik verder kan luisteren waar ik gestopt ben. Dus ik stap uit de auto, lekker muziekje van de iPhone aan gehad, ga achter de MBP zitten, zet de muziek aan en ik luister dan verder waar ik gestopt was….. GROTE WENS.

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik dacht dat dat kan met Rdio http://www.rdio.com/home/nl-nl/ dat is een spotify alternatief.

Bijdrager
    Niels

Misschien is dat ook wel een continuity onderdeel van iOS8.4 en de aankomende iTunes update met het nieuwe  Music.

Bijdrager
    SunKeeper

There’s an app for that!

Seamless Pushes Your Current Music Track From Mac to iPhone. Seamlessly

Ik weet niet of ie nog volledig ondersteund is, maar dat moet je nazoeken.

Bijdrager
    KarelWillem

Die is niet verkrijgbaar in Nederland helaas.

Bijdrager
    SunKeeper

:cry:

Bijdrager
    pruus

En dit zou dus standaard in het systeem moeten zitten. Jammer…

Inactief
    Anoniem

Je kunt het hier aan Apple voorstellen: http://apple.com/feedback/

Bijdrager
    Gabriel

Ik heb helemaal geen zin om in de app-store te vissen. Ik verwacht van Apple standaard functionaliteit.

1. Rekenmachine
    2. Tekstverwerker (.txt en .rtf)
    3. Agenda die werkt
    4. Podcasts die werkt
    5. Toetsenbord dat werkt
    Bijdrager
    Koning Frank

Calculator, TextEdit en Calendar zijn niet goed genoeg?

Bijdrager
    Gabriel

Calculator en TextEdit zitten niet in iOS.
    Handig in gebruik vind ik Calendar niet. Podcast lukt het niet om oude en nieuwe podcasts uitklaar te houden. En het toetsenbord in iOS ontbeert echt pijltjes om de cursor te verplaatsen: met je vinger op het scherm lukt dat nauwlijks.

Geblokkeerd
    Anoniem

Dat moet je helemaal niet verwachten van Apple. Daar is juist die Appstore voor. Sinds iOS 8 kun je daar toch ook toetsenborden downloaden? Laat me raden: je hebt de 40 inmiddels gepasseerd? Niet zo zeiken ouwe. In de AppStore staan er veel betere apps dan die standaard apps van Apple. En een toetsenbord met swipe selection is ook wel te vinden. Anders moet je daarvoor jailbreaken.

Bijdrager
    Koning Frank
    Gabriel op 18 juli 2015

Calculator en TextEdit zitten niet in iOS.

Waarom lees ik dan OS X in de titel:cry:

Bijdrager
    Franky Mac

Er staat zo te zien IOSX. Ik hoop dat OSX niet die kant op gaat. Maw. teveel dichtgetimmerd gaat worden in de nieuwe versie(s). Dat ik bijv. de iconen in CoreTypes.bundle nog kan aanpassen en dat extensies zoals SIMBL nog werken.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.