-
Q:
Welks scherm?
Hoi,
Over een paar weken rond ik mijn stage af en hoop nog een heel klein beetje op een bonus(je) (Heb de directeur waar ik stage loop veel thuis geholpen met zijn nieuwe iMac)
Ik zou van dat geld graag een scherm kopen als externe monitor voor mijn 21,5” iMac. Alleen ik zit even in dilemma welke:
HP 2510i
HP 2710m
Dell U2311h
Of Dell P2411hIk werk op stage veel met een HP W2409h, en ik moet zeggen dat ik de kleuren daarvan niet tegen vind vallen.
Zelf ben ik er al een beetje uit dat het gaat tussen de Dell P2411h en de HP 2510i.Redenen:
-ik vind 24” een vereiste. Dit omdat ik vanuit mijn bed graag films wil kijken, en daarbij de 23 inch denk ik net wat te klein word.
– 27” vind ik wel super, alleen naast een 21,5” een te groot verschil, plus dat deze monitor ontzettend veel verbruikt (de HP 2710m dus)Waarom deze schermen?
-Rond de 200 euro
-Hoge Resolutie
-Design vind ik zelf persoonlijk erg mooiVraag:
Welke zouden jullie aanraden?Hier al eens gekeken?
Ik ben het helemaal met Jojo890 eens. De Apple Cinema Displays worden nog steeds geroemd om hun kleurechtheid, scherpte, design etc. Google maar eens wat rond, ze komen regelmatig als beste uit de tests.
Ze passen daarnaast ook nog eens perfect naast je mac qua design
@MartijnH Dan koop een 30-inch Cinema HD Display voor € 1.799,00 bij een APR
de Dell UltraSharp 27-inch U2711 is een prima kwalitatief 27 ” scherm als je een beetje zoekt heb je die voor € 629,95
Zie ook Alternatieve beeldschermen voor je Mac: een overzicht
TS =Topic Starter. Maar ik had je begin post gelezen , maar als je schrijft dat je 23″ te klein vind …Tja, er zijn grotere , maar dan gaat de prijs ook omhoog.
Enfin :Dell UltraSharp™ U2211H 55 cm (21,5”) is wel een mooi scherm en bekijk de specs maar eens. ideaal om eventueel langs een 21,5 iMac bijvoorbeeld te plaatsen, Dell Ultrasharp U2211H prijsvergelijking vanaf ±€210,-Ik ben er inmiddels uit dat het de Dell word.
Alleen nu nog welke, je had inderdaad gelijk dat de U2211h beter aansluit op mijn iMac.
Maar de U2311h is net wat groter, op zich wel handig, maar hij sluit dan weer niet helemaal aan.Qua geld maakt het niet uit de U2311h is 188 euro, de U2211h 199 euro, ik weet niet waar dat verschil in zit, had verwacht dat het andersom zou zijn, maar goed.
Welke zouden jullie nemen?
Ik zou in dat geval dan de 23″ pakken .
de U2211H is een 21.5″ LCD terwijl de U2311H een 23″ is en dat is dan ook het enigste verschil tussen die 2. De prijs van de u2221H zou goedkoper moeten zijn, verdere sluit de 23 ook prima aan bij je 21,5 iMacDankje voor je hulp! De 23” gaat het worden.
Hier alvast een voorbeeldje van hoe het eruit komt te zien en hoe hij aansluit: http://www.flickr.com/photos/mcusnu/5742285078/
Dat ziet er mooi uit @MartijnH , gelijk er maar 2 gekocht? ook prettig dat je hem verticaal kunt gebruiken
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.