9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    vIncent538

Welke widget moet er volgens jou in IOS 5 zitten?

Ik zelf vind dat er een goede Twitter widget in moet zitten!

Bijdrager
    tarun

Weer / buienradar / files.

Bijdrager
    AFCA_Rudeboi

Facebook/Twitter
    Weer
    Nieuws
    Filemeldingen

Geblokkeerd
    Anoniem

Er komen helemaal geen widgets in iOS 5…

Bijdrager
    stavos

Jawel, 2 stuks. Weer en aandelen.
    Maar in dit draadje worden widget en geïntegreerde apps door elkaar gehaald. De widgets verschijnen in het berichtencentrum. En het lijkt me een beetje teveel van het goede om daar een hele Twitter functie in te gaan bouwen. Die zit namelijk al in de rest van het nieuwe iOS verwerkt.

Hopelijk blijft het bij die 2 widgets, anders wordt het nieuwe berichtencentrum meteen zo onoverzichtelijk en niet-Apples. Ik ben al lang blij dat de widgets aan en uit te zetten zijn, er staan al genoeg meldingen in het centrum van alle andere apps.

Bijdrager
    wimbers

widget?
    het is geen dashboard..

Bijdrager
    vIncent538
    Bijdrager
    wimbers

Dat is de pest met doorontwikkelen. na een tijdje weet men niet meer hoe bestaande ideeen beter moeten, en gaan ze dingen toevoegen.

gevolg:
    bloat!

Er worden steeds meer manieren om bestaande taken uit te voeren toegevoegd. waardoor er verwarring optreed in het oorspronkelijke simpele idee.

en ziehier: widgets, toevoeging: 0
    impact op usability: groot!

Bijdrager
    Maduc

Widgets die echt het verschil maken gaan over het aan en uitzetten van allerlei features met 1 druk op de knop (=widgets): Bluetooth, dataroaming, Wifi, …… aan/uit. Nu moet je door 4 schermen heen. Om gek van te worden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.