14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    hen3

Welke VPN verbinding raden jullie anno 2016 aan?

Volgens mij wordt 2016 het jaar van de privacy en ik zit daarom te denken aan een VPN verbinding.
    Aangezien er veel aanbieders zijn van deze dienst zijn ben ik benieuwd naar jullie ervaringen. Inmiddels heb ik Avast SecureLine VPN een paar dagen gratis gebruikt en was niet ontevreden over de snelheid en stabiliteit van die verbinding. Wat ik wel minder vind is dat deze club geen combi deal voor bv OS X en iOS aanbiedt.

Dit is het verlanglijstje:
    – er wordt geen informatie opgeslagen of gedeeld
    – snelle en stabiele verbinding
    – gebruik op meerdere apparaten
    – ondersteuning van de gebruikelijke poorten (en deze niet afknijpen)
    – ongelimiteerde data
    – Mac vriendelijk

Naast Avast leek Tunnelbear en PureVPN mij ook wel okay. Alhoewel ik over de laatste gemengde reviews lees. Tunnelbear ondersteunt dan weer geen Torrents…

Bijdrager
    tarun

Privatetunnel. Kost weinig ($12 /100GB) en kan ook gebruikt worden op iOS.

Bijdrager
    musicmaker

VPNbook. Gratis en snel.

Bijdrager
    mhrenes

Cyberghost – snel en is europees

Bijdrager
    GoeieDag

Koop een router die een VPN server aan boord heeft.

Bijdrager
    Average User

Al jaren erg tevreden over Hidemyass.

Veel adressen in nl maar ook veel in het buitenland. Handig als je veel op reis bent.
    Ook goede support en goede handleidingen om bv je router in te stellen met een ander IP adres. (dan hoef je geen programma’s op je devices te draaien).

Je kan bv een router instellen met een Amerikaans IP adres, zodat je Amerikaanse Netflix content kan zien.
    Ook voor elke OS een handige app om snel je device een ander IP adres te geven.
    Wat mij betreft ideaal, maar kost wel wat. Bij standaard abo 2 devices tegelijk gebruiken.

Bijdrager
    DosEquis

VyprVPN goede ervaringen mee

Bijdrager
    curryhano

Heb nog niet zo lang ExpressVPN genomen. Je kunt deze ook tegelijkertijd op een computer en een device gebruiken. Snelheid is goed. Nog geen problemen mee gehad.

Van VyprVPN heb ik gelezen dat ze accounts blocken op verzoen van MPAA/RIAA en dergelijke.

Inactief
    Anoniem

Er zijn er zo ontzettend veel dat je door de bomen het bos niet meer ziet, maar ik gebruik Mullvad.

Bijdrager
    michaelmichael

Voor jouw wensen lijkt Private Internet Access perfect te voldoen.

Voor duidelijk reviews waar al jouw punten besproken worden en je ook kan filteren op genoemde eisen kan je deze vergelijking gebruiken.

Bijdrager
    JohnH

+1
    Gebruk het al jaren naar volle tevredenhied.
    Op jaarbasis niet duur n.l. $ 39.95

Bijdrager
    hdevries

Heb zowel Private Internet Access als AirVPN geprobeerd. Ben uiteindelijk bij de laatste blijven hangen door de combinatie van snelheid, privacy en mogelijkheden. Erg tevreden.

Bijdrager
    PeterPanFan

Ik maak zelf gebruik van de Nederlandse VPN aanbieder GOOSE VPN. Goedkoop en tot nu toe helemaal geen problemen mee ondervonden! Ook gemakkelijk in te stellen en te gebruiken voor een leek als ik;!

Bijdrager
    fixar

Ouwe Spammert…. scheer je weg

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.