-
Ik sta serieus op het punt zo’n topic te openen.
Maar goed, wij hadden zo’n elektrische vliegenmepper maar omdat we die meer op elkaar gebruikten dan op de vliegen was die binnen niet al te lange tijd kapot. Sindsdien doen we het zonder vliegenmepper. Al zag ik laatst met werken wel de coolste vliegenmepper ooit. Dat was een slipper aan een stok. Het was serieus heel cool, ik heb dus in de kantine ook maar meteen alles wat vloog omgebracht.”MeneerDas BrEeZaHr taal toch?
Het feit dat er een naam voor is is al erg genoeg. Je bent ineens populair als je een taalgebrek hebt en ik geloof dat het clubje steeds groter word.
Onze kat wil ook nog wel eens achter een vlieg of een spin aangaan, maar hij is enorm dik, als ie springt komt ie volgens mij niet eens van de grond, dus hij vangt zelden iets.
dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);11 juli 2006 om 16:34”Ashwin”Alweer zo´n topic.
erger je er niet aan…
InactiefAnoniem11 juli 2006 om 16:42Gaat lekker die topics hier.
En dan die Breezer taal erbij… mijn god.InactiefAnoniem11 juli 2006 om 16:46”Ashwin”Wat is breezer taal ?
Dit:
hoezo is tog lage
Het nog ergere volk is dat ze van getallen letters maken.
De 3 is dan een E.InactiefAnoniem11 juli 2006 om 16:49Maar goed… even om ontopic te gaan:
Wij gebruiken thuis zo’n tennisracket met elecktrische schokken.
”MeneerGewoon de spinnen in de hoek laten zitten, de volgende keer dat je aan het schoonmaken bent. Zijn meesters in het opeten van spinnen!
vliegen vliegen vliegensvlug vlug vliegende vliegen voorbij
spinnende spinnen eten spinnend spinnende spinnen?Ik heb een tennisracketvliegendoder op batterijen en die slipper op een stukje doet het ook …
Mijn kat is een wat, die doet geen vlieg kwaad.”Marconius””Ashwin”Wat is breezer taal ?
Ben jij wel 14, en niet ouder?? Als je wel 14 bent is er echt iets bij je langs gegaan in de afgelopen 2 jaar
Ik ben echt 14 jaar. Nou ik ben niet zo van de drank. Dus er kan inderdaad iets zijn langsgelopen de laatste 2 jaar. :innocent:
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.