30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)
  • Q:
    Bijdrager
    RobinZwama

” Welke vliegenmepper heb jij” -topic

”Rik

Misschien is die vlieg een goede aanleiding om het “Welke vliegenmepper heb jij” topic te openen?

Bij deze :roll:

Bijdrager
    Zora la rousse

Als je je verveelt, ga dan de Vierdaagse lopen :roll: .

Bijdrager
    the king of love

hoezo is tog lage

Bijdrager
    tijn22

het wordt een beetje te gek nu hoor, kappen met die onzin :( :( :( :( :( :x :x

Bijdrager
    marloez
    ”the

hoezo is tog lage

que? :?

Bijdrager
    steffenvm

Ken je geen forum waar ze een testgedeelte hebben? Ga je daar dan uitleven..
    Straks open je nog een topic: ‘Hoeveel vliegen heb jij vandaag doodgemept?’:x

Bijdrager
    Rik H.

Breng ‘m niet op een idee, heb ik nogal slechte ervaringen mee.
    Prettige vakantie allemaal.

Bijdrager
    Xigh

Ik sta serieus op het punt zo’n topic te openen.
    Maar goed, wij hadden zo’n elektrische vliegenmepper maar omdat we die meer op elkaar gebruikten dan op de vliegen was die binnen niet al te lange tijd kapot. Sindsdien doen we het zonder vliegenmepper. Al zag ik laatst met werken wel de coolste vliegenmepper ooit. Dat was een slipper aan een stok. Het was serieus heel cool, ik heb dus in de kantine ook maar meteen alles wat vloog omgebracht.

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Gewoon de spinnen in de hoek laten zitten, de volgende keer dat je aan het schoonmaken bent. Zijn meesters in het opeten van spinnen!

Bijdrager
    Xigh

Ik ben bang voor spinnen:roll: maar gelukkig ook voor schoonmaken, dus beide vermijd ik waardor spinnen en ik in harmonie samenleven.

Moderator
    Pete.Z
    ”the

hoezo is tog lage

Dieptepuntje voor vandaag is alweer vroeg bereikt.

Bijdrager
    Xigh

Roep dat niet te vroeg, het is net 11 uur. Ik denk dat deze jongen best in staat is zichzelf nog voor zonsondergang te overtreffen

Bijdrager
    Meneer Guggenheimer

Das BrEeZaHr taal toch?

Bijdrager
    marloez

ik heb 2 katten, die happen de muggen en vliegen uit de lucht… en ze eten nog spinnen ook, beter kan niet.

Bijdrager
    Xigh
    ”Meneer

Das BrEeZaHr taal toch?

Het feit dat er een naam voor is is al erg genoeg. Je bent ineens populair als je een taalgebrek hebt en ik geloof dat het clubje steeds groter word.

Onze kat wil ook nog wel eens achter een vlieg of een spin aangaan, maar hij is enorm dik, als ie springt komt ie volgens mij niet eens van de grond, dus hij vangt zelden iets.

Bijdrager
    Steff
    ”marloez”

ik heb 2 katten, die happen de muggen en vliegen uit de lucht… en ze eten nog spinnen ook, beter kan niet.

Een kat die stofzuigt, de vaat doet en af en toe de post van de mat haalt?

Bijdrager
    J-roen

Ik heb ook een kat die vliegen en muggen vangt. Het probleem is alleen wel dat ie de halve kamer/keuken gesloopt heeft voordat de vlieg gevangen is.

Gewoon een op krantje of tijdschrift oprollen volstaat meestal wel om wat vliegbeesten mee stuk te slaan.

Bijdrager
    A

Alweer zo´n topic. :x

Bijdrager
    dfI*)#[email protected](*_)$U#JHEN#[email protected]$(#@Halert(‘hi’);
    ”Ashwin”

Alweer zo´n topic. :x

erger je er niet aan…

Inactief
    Anoniem

Gaat lekker die topics hier.
    En dan die Breezer taal erbij… mijn god.

Bijdrager
    A

Wat is breezer taal ?

Inactief
    Anoniem
    ”Ashwin”

Wat is breezer taal ?

Dit:

hoezo is tog lage

Het nog ergere volk is dat ze van getallen letters maken.
    De 3 is dan een E.

Bijdrager
    beammeup

Wij hebben geen vliegenmepper. Insecten slaan we dood met de ODOL.

Inactief
    Anoniem

Maar goed… even om ontopic te gaan:

Wij gebruiken thuis zo’n tennisracket met elecktrische schokken. :P

Bijdrager
    A
    ”darkleroy”
    ”Ashwin”

Wat is breezer taal ?

Dit:

hoezo is tog lage

Het nog ergere volk is dat ze van getallen letters maken.
    De 3 is dan een E.

Oke, breezer taal is echt stom.

Bijdrager
    Marconius
    ”Ashwin”

Wat is breezer taal ?

Ben jij wel 14, en niet ouder?? Als je wel 14 bent is er echt iets bij je langs gegaan in de afgelopen 2 jaar:P

Bijdrager
    marlief
    ”Meneer

Gewoon de spinnen in de hoek laten zitten, de volgende keer dat je aan het schoonmaken bent. Zijn meesters in het opeten van spinnen!

:o

vliegen vliegen vliegensvlug vlug vliegende vliegen voorbij
    spinnende spinnen eten spinnend spinnende spinnen?
    :wink:

Ik heb een tennisracketvliegendoder op batterijen en die slipper op een stukje doet het ook …
    Mijn kat is een wat, die doet geen vlieg kwaad.

Bijdrager
    A
    ”Marconius”
    ”Ashwin”

Wat is breezer taal ?

Ben jij wel 14, en niet ouder?? Als je wel 14 bent is er echt iets bij je langs gegaan in de afgelopen 2 jaar:P

Ik ben echt 14 jaar. Nou ik ben niet zo van de drank. Dus er kan inderdaad iets zijn langsgelopen de laatste 2 jaar. :innocent:

Bijdrager
    J-roen

Hebben we verdorie één jongeman op het forum die niet weet wat “BreeZeaH-taal” is, moet ie zich er nog voor verontschuldigen ook!

Het is een schande.

Bijdrager
    michi_rishi

De NRC-next van gisterochtend.
    Hoewel ik het principe van Ahimsa doorgaans redeljk weet te hanteren, heb ik inmiddels de nodige ‘Musta Domestica’ naar de eeuwige strontvelden geholpen…

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.