8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:

Bijdrager
    Beathoven

Welke verbeteringen zou jij willen zien in de iPod firmware?

Bij de laatste update hebben we een hoop extra’s bijgekregen zoals b.v. een equalizer, adresboek, kalender, spel etc. Welke toevoegingen of verbeteringen zou jij graag willen zien bij de volgende firmware upgrade.

hier is alvast mijn lijst(je)

– Mogelijkheid om 2 iPods aan elkaar te hangen en Mp3’s uit te wisselen (of samen “pong” te spelen;) )
    – Cross-fade functie
    – Uitgebreidere mappenstructuur waarmee je b.v. het subgenre “Dark Ambient” in het hoofdgenre “Ambient” kunt plaatsen.

Moderator
    Adriaan Mol

De dingen die hierop staan, maar nog niet gemaakt zijn:

http://www.macosx.nl/?page=showarticle&art_id=285

En de mogelijkheid met plug-ins, zodat andere mensen de Firmware kunnen uitbreiden (zoals meer spelletjes, etc.) zou wel gaaf zijn.

Adriaan

Bijdrager
    Igor

graag crossfade functie, alleen dan beter dan die van itunes, zodat je als je halverwege een nummer overschakeld er geen stilte valt… (is deze er trouwens voor itunes)

Verder een functie zodat je je digitale camera leeg kunt pompen op je iPod…

Bijdrager
    SvS

ja, mogelijkheid om als tijdelijk opslag te kunnen functioneren voor de camera. Nog een paar simpele spelletjes. (de breakout mag trouwens ook een pauzeknop en bewaarknop bevatten) Misschien ook mogelijkheid om zelf een spel toe te voegen in spellenmap. iGames?

Bijdrager
    ElectricCat

Bijdrager
    Walkingfingers

GSM functionaliteit, ingebouwde camera, blue tooth ingebouwd en kleurenscherm.
    Makkie:D

Bijdrager
    Jor1

Keuze uit deze modellen

nou, dat hoop ik eigenlijk niet, die eerste lijkt wel een philips babyfoon!

en die hIPod (?) bestaat uit maarlieftst achttien knoppen in plaats van vier!

ik hoop toch een beetje op de koppeling naar een tweede Itunes library. Dat moet nu met een extern proggie, lijkt me niet noodzakelijk!?

Bijdrager
    Whymme
    ”Beathoven”

Bij de laatste update hebben we een hoop extra’s bijgekregen zoals b.v. een equalizer, adresboek, kalender, spel etc. quote]

Misschien een overbodige opmerking, maar het spel zat al in de eerste versie. Toen als easter egg, nu is het enkel makkelijker te vinden.

de iPodCam op die andere webpagina zag er wel grappig uit. En we heben dat iXxx radiozendertje al… Combineer dat met het feit dat iemand de iPod heeft gekraakt en er linux op kan draaien en je zou kunnen voorstellen dat er een serie plugins of extensions komt die de functionaliteit van de iPod aanzienlijk uitbreiden. Zoiets als wat de oude Handspring PDA’s hadden, maar beter uitziend en makkelijker in het gebruik.

Voor mogelijkheden, denk aan:
    – een camera
    – een telefoon
    – een GPS-toestel

Het wordt helemaal leuk als al deze toestellen van boven dezelfde aansluitingen hebben als de iPod, zodat je ze over elkaar aan kunt sluiten.

Whymme

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.