6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Mezzanine

Welke SSD kiezen

Wil graag in een iMac 27″ 2009 een SSD plaatsen en twijfel tussen een Samsung 860 EVO 1TB of Samsung 870 QVO 1TB. De 870 PRO 1TB en de net verschenen 870 EVO 1TB vallen af qua prijs.

Ik neig zelf naar de 860 EVO 1TB, daar men niet heel laaiend is over de kwaliteit (samenstelling) van de Samsung 870 QVO 1TB. Natuurlijk laat ik mij graag adviseren door de experts hier op het forum. Dank alvast!

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Mezzanine. Reden: verbetering :)
    Inactief
    Anoniem

Ik zou de goedkoopste nemen. In een Mac van 12 jaar oud zal de SSD het apparaat zéker overleven.. Best kans dat de videokaart het al veel eerder begeeft, bekende klacht bij dit model na zoveel jaar.

Inactief
    Anoniem
    Bijdrager
    EagerB0bNerd

Ik heb ze allebei, dus zowel Crucial als Samsung. Ik zou ook de goedkoopste nemen. En als je je zorgen maakt over de levensduur zou ik Crucial nemen, daar krijg je 5 jaar garantie op.

Bijdrager
    Mezzanine

Dank voor de reacties:) Ik denk dat ik voor de Crucial MX500 1TB ga. Qua prijs met de 860 EVO 1TB maakt het niet uit. De vijf jaar garantie wel (Thanks @EagerB0bNerd). Fijn weekend allemaal.

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand, 1 week geleden door Mezzanine.
6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.