30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 76)
  • Q:
    Bijdrager
    fidelio

Welke programma’s mis jij nu nog onder OS X

Hallo allemaal,

Ik ben een software ontwikkelaar en wil nu na aanschaf van een apple ook hiervoor programmeren. Klinkt simpel toch? Alleen nu wil het feit dat ik niet weet welke programma’s de apple gebruikers nog missen of verbeterd willen hebben. Ik kan wel iets gaan maken, maar dan moet er ook vraag voor zijn.

Mijn vraag aan de apple community: vertel hier welke software je mist en/of verbeterd wil zien.

Alvast bedankt.

Groet,

Frederik

Bijdrager
    Macs

Ik denk dat het best is dat je de concurrentie niet aangaat met programma’s van Apple zelf zoal iPhoto of iTunes. De meeste macgebruikers zullen trouw blijven aan Apple en geen andere “iLife-programma’s” aankopen.

Bijdrager
    benj1989

een browser waarmee je kan instellen dat ie altijd op één plaats klikt en waarmee je ook de tijd kan instellen (bv om de 5 sec of tussen de 2 en de 10 sec)
    ik wil altijd nieuwe progjes van jou (alpha/beta) testen

Bijdrager
    fidelio
    ”Macs”

Ik denk dat het best is dat je de concurrentie niet aangaat met programma’s van Apple zelf zoal iPhoto of iTunes. De meeste macgebruikers zullen trouw blijven aan Apple en geen andere “iLife-programma’s” aankopen.

daar ben ik het volkomen mee eens. ik denk meer in de richting van kleine tools en programma’s, zelf ben ik erg gecharmeerd van iGrabnews en mac par de luxe.

ik hoor het graag van jullie.

Bijdrager
    fidelio
    ”benj1989″

een browser waarmee je kan instellen dat ie altijd op één plaats klikt en waarmee je ook de tijd kan instellen (bv om de 5 sec of tussen de 2 en de 10 sec)
    ik wil altijd nieuwe progjes van jou (alpha/beta) testen

ik ga nu niet meteen google ads tools maken:-)

Bijdrager
    benj1989

nope is voor een game

Bijdrager
    chatsmit