7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Ikea

Welke printer voor printcenter iPad

Ik ben aan een nieuwe printer toe. In 4.2 komt printcenter waarmee je via wifi kunt printen vanaf de iPad. Er staat wel bij dat de printer aan bepaalde specs moet voldoen. Na lang zoeken heb ik nog niets hierover gevonden.
    In de store van iFactors staat de Epson SX 610 FW alleen had men geen antwoord op mijn vraag. Heeft iemand een idee of deze aan de specs van printcenter voldoet?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Zou je niet gewoon elke Bonjour printer kunnen gebruiken?

Bijdrager
    Vinhelper

En om dan maar meteen duidelijk te blijven…wat is een Bonjour-printer?

Je kan toch ook wel gewoon een gedeelde printer gebruiken?:slant:

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Bonjour (voorheen Rendezvous) is een ‘zeroconf’ type systeem, gebruikt om netwerk apparatuur, zoals printers en computers, te ontdekken en configureren. Sommige printers hebben Bonjour in de Firmware, maar je kan van elke (USB!) printer een Bonjour printer maken via een AirPort Express of Extreme of Time Capsule. Je kan ook de printer delen via Bonjour in OS X. Bonjour wordt onder andere gebruikt voor de gedeelde iTunes bibliotheek, Schermdeling in de Finder, iChat, Safari en sommige andere apps.

Bijdrager
    KarelWillem

Zolang jij normaal je Mac aan hebt staan, kun je printen naar elke op je Mac aangesloten printer, of in je netwerk aanwezige printer.

Erg veel specs waar die printer aan moet voldoen zijn er dus niet.

Werkend op je Mac = werkend op je iPad.

Bijdrager
    Ikea

Ok. Het enige waarop ik moet letten is dus of hij wifi aan kan en dat doet de Epson. Dank voor het meedenken allemaal.

Bijdrager
    KarelWillem

Het enige waar je op moet letten is of hij werkt op je Mac.:lol:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.