7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    MarcelK

Welke prijs vragen voor 2e hands Macbook Pro 15"?

Dames/Heren,

Ik heb mijn Macbook Pro 15″ (mid 2010) op Marktplaats gezet.

Wat is een realistische prijs? Heb in 2013 de harde schijf vervangen voor een 480 GB SSD.

Processor is 2,4 GHz Intel Core i5
    Geheugen is 4 GB 1067 MHz DDR3

Hij ziet er nog uit als nieuw overigens.

Hoor graag jullie mening!

Bijdrager
    Targaryen

Dit lijkt op een verdoken vorm van reclame voor jouw MacBook Pro. Als je de link weghaalt, maakt dat een verschil als je de forumregels erop naleest.

Bij de verkoop van zo’n Mac geldt altijd: “wat de gek ervoor geeft”. Kijk even via Mac2Sell wat zij voorstellen en ga daarvan uit.

Bijdrager
    MarcelK

Excuses, dat was niet de bedoeling. Hoe haal ik de link weg? (Ik zie niet hoe ik een bericht moet wijzigen?)

Het probleem is dat het met de SSD schijf geen standaard Macbook Pro meer is.

Maar dank voor de tip!

Bijdrager
    Targaryen

Als je over je profielfoto gaat met je cursor, dan verschijnt er een pijltje. Via dat pijltje kies je voor ‘Bewerk…’ en dan kun je de beginpost aanpassen!

Succes in elk geval met de verkoop van je toestel!

Bijdrager
    MarcelK
    Targaryen op 14 januari 2016

Als je over je profielfoto gaat met je cursor, dan verschijnt er een pijltje. Via dat pijltje kies je voor ‘Bewerk…’ en dan kun je de beginpost aanpassen!

Succes in elk geval met de verkoop van je toestel!

Done!

Bijdrager
    Shmoo

Zet het bouwjaar erbij op Marktplaats.

Maak een uitgebreidere omschrijving, heb je de SSD zelf geplaatst, welke is dat en wanneer heb je dit geplaatst, wat is de kwaliteit van de batterij. Allemaal dat soort informatie is toch heel erg belangrijk als je wilt dat je deze MacBook verkoopt aan iemand die er nog leuk op kan werken.
    De advertentie die er nu staat trekt alleen maar beunhazen – die precies weten wat ze kopen, en die het onderste uit de kan willen halen want hun doel is alleen maar om het ding te kopen, en hem dan weer door te verkopen met 50,- winst.

Ik zie dit zo vaak op Marktplaats, van die advertenties met maar 3-5 regels en daar moet je het dan maar mee doen. Je bent dan eerst 26 keer heen en weer aan het mailen om allerlei informatie te bemachtigen die gewoon in de omschrijving hoort te staan.

Vertrouwen wekken tussen al die andere handelaren daar gaat het om.

Bijdrager
    MarcelK

Heb de omschrijving nog wat uitgebreider gemaakt!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.