15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:

Bijdrager
    Kiddo

welke online winkel??…..wanneer nieuwe versie powerbook???

Hallo beste maccers….
    Ik ben al een tijdje een fan van dit forum, en lees met plezier alle draadjes.
    Nu wil ik toch zelf ook eens iets vragen aan alle slimme mensen hier…:wink:

Ik heb een weekje terug mijn oude powerbook G4 15 inch verkocht aan mijn vader, en ik wil nu een nieuwe kopen. Ik heb die andere destijds bij de apple store gekocht. Maar ik wil deze keer eigenlijk gewoon bij een online shop kopen, want volgensmij is dat toch goedkoper. Nou is mijn vraag dus waar ik het beste kan bestellen, qua prijs, service enzo. Ik wil dus de nieuwe powerbook G4 15 inch.
    Ook heb ik ergens gehoord dat er vrij binnenkort nieuwe versies powerbooks zouden uitkomen. Weet iemand toevallig in hoeverre dit waar is, en wat de vernieuwing dan inhoud, en vooral wanneer dit dan is?
    En als iemand nog goed of slecht nieuws heeft over de powerbook laat dat dan ook graag even weten.
    Met vriendelijke groet, Rob alias Kiddo

Bijdrager
    Mark2

Of je echt goedkoper uit bent met een andere online store dan de Apple store betwijfel ik. Misschien als Apple oude of bijna oude modellen aan het dumpen is en er dus nieuwe uitvoeringen aan zitten te komen.
    Ook is het volgens mij handiger met evt. garantie afhandelingen om rechtstreeks met Apple te handelen, een andere online store is toch weer een extra schakel en dus meer risico dat er iets misgaat.
    Maar als je persé een andere online winkel wil is http://www.digitaalprinsenbeek.nl/ wel een goed adres, betrouwbaar en vriendelijk.
    Succes.

Bijdrager
    ajschol

als je student bent krijg je bij de apple-store leuke kortingen. Dan is de store bijna altijd goedkoper…

Bijdrager
    Jordan_D

mailamac is een goede online service. Volgens mij momenteel de goedkoopste in nederland. Plus indien nodig service.

Bijdrager
    Syndic

Mailamac it is :wink:

Bijdrager
    els

Check altijd even de buyers-guide op macrumors.com. En bepaal vervolgens of je je er iets van gaat aantrekken. Kan geen kwaad in het geval van een powerbook lijkt me.

Bijdrager
    marz
    ”Kiddo”

Maar ik wil deze keer eigenlijk gewoon bij een online shop kopen, want volgensmij is dat toch goedkoper.

De online shop van MacOSX.nl zit wat de prijzen betreft erg goed. Verder waren ze als enige Nederlandse onlineshop in staat om mij een nieuwe iBook te leveren op mijn vakantieadres in Frankrijk.

Wat mij betreft dus een aanrader! :D

(PS ik krijg geen subsidie voor het plaatsen van dit bericht)

Bijdrager
    macpro

Met Mail-a-Mac heb ik ook goede ervaringen.
    Zowel wat betreft de prijs als de service.

Bijdrager
    Kiddo

Weet iemand hoe het zit met die kortingen bij de apple store als student zijnde?
    Hoe werkt dat eigenlijk, want ik kom er eigenlijk niet helemaal uit:oops: , volgensmij werkt da alleen voor amerikaanse scholen…..ik snap het niet HEEELP!!!

Bijdrager
    addyboy

Werkt de studentenkorting ook als je midelbare scholier bent en je ouders voor je tekenen ofzo, want ik weet dat je 18 jaar of ouder moet zijn, en student.. :S (kan waarschijnlijk niet, maar zou wel zo relaxt zijn..)

Bijdrager
    ajschol
    ”Kiddo”

Weet iemand hoe het zit met die kortingen bij de apple store als student zijnde?
    HEEELP!!!

Hoi,

simpel, via apple.NL ga je naar de shop. Daar staat ergens zo’n knop dat je voor onderwijs iets koopt. Dan vul je je naam in, tevens de onderwijsinstelling waar je aan zit. Steekproefgewijs vragen ze wellicht om een bewijs hiervan. Vervolgens zit je in dezelfde site als normaal, alleen zijn de prijzen een stuk lager. Ik heb bijvoorbeeld Panther voor 100 Eurootjes gekocht i.p.v. 150. Per produkt verschilt de korting. Gewoon kijken hoeveel door het produkt te bekijken.

groet

Bijdrager
    ajschol

Je kan altijd bellen met de Apple store en aangeven dat je onderwijs-korting wilt. Je kan daar dus ook vragen wanneer je wel of niet deze korting krijgt, dus of het ook geldt als je middelbaar scholier bent. Het zou me niet verbazen als je dan ook korting krijgt, maar ik weet dat niet zeker…

Bijdrager
    addyboy
    ”ajschol”

Je kan altijd bellen met de Apple store en aangeven dat je onderwijs-korting wilt. Je kan daar dus ook vragen wanneer je wel of niet deze korting krijgt, dus of het ook geldt als je middelbaar scholier bent. Het zou me niet verbazen als je dan ook korting krijgt, maar ik weet dat niet zeker…

Anyway, hier zijn de voorwaarden, so, I’m not sure. Maar mijn vader kan vast wel onderwijskorting krijgen, hij geeft soms coleges dus:P

Winkelvoorwaarden

Wie mag gebruikmaken van de Apple Store voor het Onderwijs?
    Door te klikken op “Akkoord” bevestig ik het volgende:
    • ik ben 18 jaar of ouder
    • ik ben een student met een geldig bewijs van inschrijving voor een onderwijsinstelling in Nederland of ik ben als leraar, mentor of in een andere toezichthoudende functie verbonden aan een onderwijsinstelling in Nederland
    • ik ga ermee akkoord dat Apple contact met mij opneemt met als doel mijn status te controleren. Ik zal bewijs van deze status overleggen als hierom wordt gevraagd en ik ga akkoord met de beslissing van Apple om mijn bestelling te weigeren als ik geen bewijs kan overleggen dat door Apple als geldig wordt geaccepteerd. De beslissing van Apple in dezen is bindend.

Bijdrager
    ilovemini

Werkt dit ook in de Apple Shops (groningen)?
    In dat geval laat ik mijn zus dan mijn I-pod Mini daar kopen, en krijg ik nog korting ook :D

*nu nog een mailtje naar ze toe sturen om te vragen of ze er 1tje vast kunnen houden voor me :innocent:

/edit: Ik zie nu net dat Assen zelf ook een Apple “winkel” heeft/krijgt. Maar heb er zo mijn twijfels over of deze ook I pod Mini’s gaan verkopen. Daar ook maar ff naartoe mailen dan, of vanmiddag ff langs gaan natuurlijk www.di-tech.nl

Bijdrager
    Convicted

Je kan het ook vragen in de Apple shops als je een collegekaart bij je hebt of bewijs van inschrijving. Verder moet je meer dan 150 euro besteden en moet het een Apple hardware artikel zijn.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.