30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)
  • Q:

Bijdrager
    Tub2007

Welke nieuwe iPhone kopen?

Ik wil een nieuwe iPhone kopen, maar weet niet echt welke ik moet nemen?
    ik heb nu nog geen iPhone,
    De X kan ik nieuw kopen voor €898 of de XS nieuw voor €1058

Welke zouden jullie me aanraden?

Misschien is de Xs beter om te kopen omdat de iPhone X niet officieel meer verkocht word door Apple?

de iPhone XR vind ik te groot.

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 4 dagen geleden door  Tub2007.

Bijdrager
    MagicMouse

Belangrijkste vraag is wat het budget is? Je kan het het zo bont maken als je zelf wil….

Je kunt bijvoorbeeld een Xs kopen met 512GB geheugen voor 1559€.

Je kan ook op zoek gaan naar een tweedehands iPhone X, voor 700/800€ (gewoon nog toptoestel)

Bijdrager
    Tub2007

<p class=”cite”>MagicMouse op 5 december 2018 om 10:28</p>
    Belangrijkste vraag is wat het budget is? Je kan het het zo bont maken als je zelf wil….

Je kunt bijvoorbeeld een Xs kopen met 512GB geheugen voor 1559€.

Je kan ook op zoek gaan naar een tweedehands iPhone X, voor 700/800€ (gewoon nog toptoestel)

Hallo bedankt voor uw antwoord,

Ik kan ze qua prijs allebei kopen dus de X 64GB of de XS 64GB maar welke kan ik dan als beste kopen?

Bijdrager
    MagicMouse

Dan wordt het makkelijk, de Xs, veel plezier ermee

Bijdrager
    Tub2007

<p class=”cite”>MagicMouse op 5 december 2018 om 10:47</p>
    Dan wordt het makkelijk, de Xs, veel plezier ermee

Dank u wel, dat zal wel lukken

dan word het de XS,

Bijdrager
    syltheboy

Zelf ben ik ongeveer 2 weken geleden overgestapt van een iPhone 7 naar een XS. Ik had ook voor de X kunnen gaan, maar ik wilde de speciaal nieuwste iPhone. De XR vind ik te groot en ik wilde ook het beste scherm, ook al is het 0.3 inch kleiner.

Bijdrager
    Shmoo

iPhones zijn zo 2014 😇

Bijdrager
    SvS

Samsung is zo 2013 😇

Bijdrager
    KarelWillem

In 2018 is bijna alles spannender dan een iPhone.

Bijdrager
    no_poo

Ik vond het al zo bijzonder, een vraag die in 4 nette posts al beantwoord is komt eigenlijk nooit voor op OMT. Het was te mooi om waar te zijn.

Bijdrager
    SvS

KW ga in een hoek zitten met je Android ding. 😝
    En laat ons happy zijn met onze nieuwe iPhones.

Bijdrager
    bartvdv

Welke nieuwe iPhone kopen?

Zo groot is die keuze nu toch ook weer niet: XR, XS of de ouderwetse iPhone 8.

Bijdrager
    KarelWillem

7, 7 Plus

8, 8 Plus

XR

Xs, Xs Max

Bijdrager
    riji

Ik heb net de aankoopkeuze gemaakt voor de Xs. Ik had graag de Xr gekocht, maar toen ik dit toestel in mijn hand nam merkte ik meteen dat dit niet voor mij was: te breed. Het voelde ook lomp aan, komende van een samsung S8. Terloops die S8 is een prachtig toestel en zeker veel beter inzake prijs/kwaliteit verhouding dan de Xs, maar ik miste  iOS van mijn omgeving….

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 3 dagen geleden door  riji.

Moderator
    Night

De ‘X’ wordt toch weer opnieuw in productie genomen?

Opmerkelijk gerucht: ‘Apple start productie iPhone X opnieuw’

Bijdrager
    KarelWillem

‘Gerucht’

Bijdrager
    SvS

Toch zou ik die X niet meer nemen. Wetende dat de camera van Xs nu veel beter is. (afgezien van de rest vd specs)

@riji veel plezier ermee! Ja, S8 kan mooi en goed zijn, maar iOS, he!

Bijdrager
    riji

ivm X of Xs:  ik kan bevestigen dat face-id heel vlot werkt met de Xs (had gelezen dat dit bij de X niet altijd het geval was)

Bijdrager
    Link

Ik heb vanmorgen eens even wat toestellen getest, de xr de xs de galaxy s9+ en de galaxy note9. Ik zit al jaren helemaal in het apple ecosysteem, maar ben behoorlijk onder de indruk van mn de note9 en dan vooral het scherm. Ik heb besloten voor de note te gaan, misschien ook wel omdat ik een keer echt wat nieuws wil proberen, iOS biedt me denk ik net iets te weinig uitdaging, het wordt een beetje saai, vooral op de iPhone. De iPad en mac zou ik absoluut niet willen missen. Nu nog even zien hoe ik die Apple apparaten laat synchroniseren met de Note.

Bijdrager
    KarelWillem

• Deze reactie is gewijzigd 1 week, 1 dag geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Shmoo

Stop eens met die cryptotaal van jullie. Al dat geheime gedoe is nergens voor nodig.

Bijdrager
    KarelWillem

Verkeerde reactie in verkeerde topic, en niet kunnen verwijderen. .;)

Bijdrager
    Link

Verkeerde reactie? Past toch prima in dit topic? Of mag t niet objectief zijn?

Bijdrager
    KarelWillem

Ik had iets geschreven voor het ‘Wat heb jij vandaag gedaan’-topic.

En dat hoorde niet hier. .;)

Bijdrager
    monty python

Voor de Xs gegaan komende van een 7 en toch wel onder de indruk. Batterij is echt een enorme vooruitgang en ook de snelheidswinst is niet zomaar maar theorie. De camera ook fantastisch al speelt dat voor mij persoonlijk minder. Face ID werkt supersnel en perfect.
    Duur maar echt toptoestel.
    Een week met een 5 rondgelopen als reservetoestel maar wie zegt dat er amper innovatie is sindsdien dwaalt.

Bijdrager
    Shmoo

Een week met een 5 rondgelopen als reservetoestel maar wie zegt dat er amper innovatie is sindsdien dwaalt.

.

Daar zie je pas een boel innovatie. 😎

Bijdrager
    monty python

Tja, het toestel is bijna dubbel zo groot, qua scherm en batterij. Kan 3 keer meer, heeft minstens dubbel zoveel geheugen en is zeker dubbel zo snel. Grondstofprijzen, lonen sterk gestegen sindsdien. En wij willen dezelfde prijs ? Yeah right.

Het is niet omdat alsmaar meer rommelprodukten op Internet aan spotprijzen verkocht worden dat alles zomaar quasi gratis moet worden. Kwaliteit heeft zijn prijs, ik weet dat dat niet de tijdgeest is, maar het is wel zo. Gratis verzending heeft ook al zijn tijd gehad trouwens, let er maar op.

Vind de prijzen nu ook wel op hun maximum, daar niet van. En dus ook lang nagedacht, maar nu toch tevreden. En zo hoort het. Quality is remembered long after the price is forgotten.

Bijdrager
    riji

Ik heb een jaar een samsung s8 gehad en voor de kwaliteit zou ik nooit overgegaan zijn naar een Xs.

Enkel omdat mijn omgeving allemaal iOS is, heb ik het wel gedaan.

Met de S8 had ik terug een volwaardig bestandsbeheer en meer instelmogelijkheden,
    terwijl ik de browser, mail en nog andere apps van samsung kon gebruiken ipv Google.
    Ik had zelfs geen gmail adres nodig.

Het valt toch niet te ontkennen dat het winststreven van Apple ongebreideld is…

Bijdrager
    TheBigZ

riji op 11 december 2018 om 17:48

Ik had zelfs geen gmail adres nodig.

Op je iPhone heb je ook geen gmail adres nodig. Dus dat “voordeel” snap ik niet helemaal. Browser, mail en andere apps van Apple kun je allemaal gebruiken zonder gmail adres.

Bijdrager
    riji

Op een Android bestuurde smartphone ben je aangewezen op Google Play en daartoe behoef je een Google account.

Ik bedoelde dat ik dit Google account ook kon aanmaken met mijn Yahoo mail adres.

• Deze reactie is gewijzigd 5 dagen, 10 uur geleden door  riji.
30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 32)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.