15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
  • Q:
    Bijdrager
    pvdheijden

Welke mobiel kiezen

Ik mag weer een nieuw mobieltje uitzoeken. 16779 gebruikers weten meer dan 1 dacht ik dus:

Welk mobieltje zou je nu kiezen? Dit is wat ik er mee wil gaan doen:

– Veel bellen (dus lange accu tijd)
    – Actief gebruik als agenda (dus liefst meer dan 8 weken in toekomst syncen)

En niet:
    – foto’s maken
    – spelletjes spelen
    – mp3/radio luisteren

Zou de SE M600 iets voor mij zijn, als die uitkomt (http://www.nu.nl/news/669600/131/Multifunctionele_Sony_Ericsson_voor_zakenlui.html)

Of de Nokia N70?

Het liefst zou ik weer een telefoon willen met zwart-wit scherm en een accu die een week mee gaat, maar dat schijnen ze tegenwoordig niet meer te kunnen maken. Bah! Wanneer komen de mobieltjes met verlengsnoer op haspel?

Bijdrager
    bassbug

Zou bina zeggen neem de oude Nikia 6110. Die is zwart-wit en een no frills mobiel

Bijdrager
    Pasco2

Misschien eerst kijken of hij mac ( iSync ) compatibel is ?
    Zo dat je later niet ……….. :nietblij:
    http://www.apple.com/macosx/features/isync/devices.html

Bijdrager
    HSL

nokia E60,
    over een paar weken leverbaar in nederland.

Bijdrager
    marloez

ik hoop zo ontzettend hard dat dit het laatste ‘welk telefoontje zal ik nu weer es aanschaffen’-topic is!! ongelofelijk…

waarom niet gewoon hier lekker over mobieltjes ouwehoeren:

http://www.helpmij.nl/forum/forumdisplay.php?f=167

:roll:

(sorry hoor, moest het ff kwijt…)

Bijdrager
    Yaris

Met dit mobieltje van de eerste generatie kun je geen foto’s maken, spelletjes spelen of mp3/radio luisteren. Dus precies wat je zoekt.

Bijdrager
    ijsbanaan

K geef marloez eigenlijk ook wel gelijk we zitten hier op een mac forum en niet echt een forum om over telefoontjes te discussieren. Voor telefoon informatie kan je naar mijn mening het beste naar een telefoonzaak gaan. Die hebben alle gegevens voor de hand en zullen waarschijnlijk zo een antwoord hebben op je vraag.

Bijdrager
    Gijs Raggers

Palm Treo 650: waanzinnige batterij (1.800 mah), superieur agendabeheer (isync/outlook compatible).

Bijdrager
    Peett-
    ”ijsbanaan”

K geef marloez eigenlijk ook wel gelijk we zitten hier op een mac forum en niet echt een forum om over telefoontjes te discussieren. Voor telefoon informatie kan je naar mijn mening het beste naar een telefoonzaak gaan. Die hebben alle gegevens voor de hand en zullen waarschijnlijk zo een antwoord hebben op je vraag.

Is dit alleen een Macforum? Toen het over Bert ging is er toch ook niet gezegd: “Dit is een macforum, als je over dat wilt praten moet je maar ergens anders heen gaan”? Mijn excuses als ik een schokkend voorbeeld heb genomen, maar dit wilde ik even zeggen.

Bijdrager
    HAK

Ik heb een samsung d500, geweldig ding hoor!!

Maar als je geen camera enzo hoeft, en een zwart-wit scherm wilt,, denk ik dat je dan roch het beste een nokia 3410 kunt nemen.
    Kheb hem gehad,, en de accu ging 5 x zo lang mee als die van mijn samsung,, kweet niet hoelang dat is hoor, ik denk misschien net geen week.

http://www.cellinkgy.com/images/nokia3410_big.gif

Bijdrager
    Yaris
    ”ijsbanaan”

K geef marloez eigenlijk ook wel gelijk we zitten hier op een mac forum en niet echt een forum om over telefoontjes te discussieren.

Wat hebben een Sony DVD speler en een LG plasma scherm met een Mac te maken ? Even weinig als een mobiel telefoontje. Maar als de oprichter en beheerder zelf van dit forum een draadje lanceert over de aansluiting van een Sony DVD speler op een nieuw LG plasma scherm, waarom zouden anderen dan geen vragen mogen stellen over mobiele telefoontjes ?

Bijdrager
    marloez

heehee..ik heb niets gezegd over dat het hier niet thuis zou horen…!
    ik hoopte alleen dat alles eens een keer wordt verzameld in 1 telefoontjes topic, want er zijn er al honderden!!

en nu :sotp:

Bijdrager
    vogel

Het Grote Wat Voor Mobieltje Zal Ik Nu Weer Eens Kopen Topic? Met een sticky erop. 8)
    Maar goed. De pest met simpele Nokia’s is, dat ze volgens mij allemaal niet syncen met een Mac. De E- en N-series zijn volgens mij nogal overkill voor de TS. Een simpele SE, zou ik zeggen, al moet je ook bij SE uitkijken of ie goed te syncen is.

Bijdrager
    Timberling

Heb 3 jaar lang de Nokia 7210 gehad, die was zo ontzettend zuinig! –> Als je weinig belt en savonds aan laat staan kan hij met gemak een hele week mee (7 dagen), maar als je hem snachts uitzet kom je nog bijna aan 2 weken!! En de accu is trouwens heel snel opgeladen; binnen anderhalf uur is hij weer helemaal opgeladen. :mrgreen: Hij heeft een kleurenscherm maar geen ingebouwde fotocamera (kun je erbij kopen maja) en je krijgt er ook een radio headset erbij voor als je toch nog muziek wilt beluisteren (ontvangst heel goed, maar ik gebruik het nooit)

Ik hou van het design en heel het toestel, de enige reden waarom ik nu met een Samsung SLide-ding zit opgescheept is dat de Nokia ik gejat vorig week!! :x :x

Bijdrager
    MACniffecent
    ”marloez”

heehee..ik heb niets gezegd over dat het hier niet thuis zou horen…!
    ik hoopte alleen dat alles eens een keer wordt verzameld in 1 telefoontjes topic, want er zijn er al honderden!!

en nu :sotp:

vrouw naar me hart!:mrgreen:
    goed bezig Marloez :)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.