20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)
  • Q:
    Bijdrager
    MichMich

Welke mailserver gebruiken jullie?

Ben benieuwd welke mailserver jullie gebruiken…

Moderator
    unSOUND

Ik krijg het via verschillende kanalen binnen, maar het gaat allemaal via de server van mijn provider naar buiten.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Via One.com heb ik 2 mailadressen voor msn en zakelijk. bij mijn provider voor verkeer richting klantenservice en een email van een oude provider van me voor marktplaats enz.

Omdat ik draadloos werk met mijn op mijn MacBook en ik niet altijd thuis ben gebruik ik uitgaande server van One.com

Bijdrager
    RoyHochstenbach

Ik gebruik voornamelijk Gmail. Dit omdat ik de chat-layout en het eenvoudige user interface erg goed vindt (ik hou niet zo van dat outlook-uiterlijk op websites omdat het daardoor alleen maar traag wordt).

Bijdrager
    Welles

Ik gebruik de Secure SMTP van xs4all. Die werkt overal.

Bijdrager
    roy

.Mac

Bijdrager
    Tomaat

Eigen server

Bijdrager
    bartje

Van mijn hostingpakket en een Gmail account voor alle andere shizzle:)

Geblokkeerd
    Anoniem

Eigen server

Bijdrager
    inawt

Van de internetprovider (@home) en Gmail.

Bijdrager
    Gees

@upcmail.nl en Macuser

Bijdrager
    maclover111

Ik gebruik mijn email adres van mijn provider (Zeelandnet) Voor privé.
    en Voor de internet diensten zoals hyves enz
    Gebruik ik een hotmail adres.
    Overigens ook voor msn.

:D

Bijdrager
    wmstudio

Een eigen Linux server op mijn ADSL aansluiting. Een aantal domeinnamen geregistreerd op het fixed IP adres van mijn ADSL aansluiting. Ik gebruik secure SMTP en IMAP beiden over TLS/SSL, dus ik kan mijn server veilig overal vandaan benaderen.

Bijdrager
    ewoutlio

Weet iemand een smtp voor als je ‘on the move’ bent? Of bestaat dat niet?

Bijdrager
    Jeroen Ruiter
    ”ewoutlio”

Dat vraag ik me ook af. Voor me accounts bij One.com die ik het meeste gebruik heb ik een smtp server, maar dan moet ik wel email versturen via die accounts. Voor email van me eigen provider zit ik aan huis gebonden.

Bijdrager
    ewoutlio

Ik vond wel iets op mijn domein website:

U kunt voor het verzenden van email ook de mailserver van mijndomein gebruiken, deze is beveiligd en behoeft wat meer instellingen als de normale procedure; onderstaand vindt u een beknopte uitleg over het instellen van uitgaande e-mail via de mailserver van uw domeinnaam.

Bij het aanmaken van het pop3 emailadres heeft u een aantal gegevens ontvangen, dit zijn de gebruikersnaam (emailadres zelf) een wachtwoord (heeft u zelf opgegeven) en een pop3 server adres (mail.domeinnaam.nl (domeinnaam.nl zal uw eigen domeinnaam moeten zijn)).

Bij smtp server kunt u hetzelfde invoeren als bij de pop3 mailserver namelijk mail.domeinnaam.nl (domeinnaam.nl zal uw eigen domeinnaam moeten zijn).

Als u dat heeft ingevoerd in outlook en u heeft de wizzard doorlopen dan klikt u in outlook op extra, gevolgd door accounts; u krijgt een overzicht van de door u ingevoerde emailadressen. Selecteer het emailadres waarmee u de smtp van uw eigen domeinnaam wilt gebruiken en klik op eigenschappen aan de rechterkant, u krijgt een klein scherm met tabbladen bovenin, selecteer hier servers.

Selecteer nu: voor deze server is verificatie vereist en klik dan op instellingen, in het nieuwe venster wat opent selecteert u aanmelden met, nu kunt u de 2 invoervelden: de accountnaam (uw aan gemaakte pop3 emailadres) en het wachtwoord (deze heeft u gelijk met het emailadres opgegeven)) invullen. Als u nu op OK druk en de vensters weer afsluit dan kunt u mail verzenden met de mailserver van mijndomein.

http://www.mijndomein.nl/steljevraag.php

Bijdrager
    Bolle1961
    ”ewoutlio”

gmail. ik gebruik het zowel thuis als op de laptops als op mijn telefoon

Bijdrager
    iPodzz

Ik heb Gmail voor m’n iPod en hotmail gewoon die gebruik ik ook het meest daarom heb ik daarop gestemd.

Bijdrager
    ieperlingetje

Ik haal via gmail al mijn mailboxen op, lekker gemakkelijk , slechts één plaats te checken (en hotmail gaat via doorsturen)

Bijdrager
    Oppie
    ”ewoutlio”

8 postings hierboven:

”Welles”

Ik gebruik de Secure SMTP van xs4all. Die werkt overal.

Viola!

20 berichten aan het bekijken - 1 tot 20 (van in totaal 20)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.