12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    yodeho

Welke Macbook Pro zal ik kopen; 1= nieuw, 2=gebruikt

Na een tijd zoeken zit ik te twijfelen tussen 2 macbook’s pro:

-Macbook pro 1 bij dealer (nieuw, jaar garantie) 2.0ghz, 512 mb, 128mb video, 80gb hd, 1540 euro
    -Macbook pro 2 bij particulier (gebruikt, garantie tot mei) 2.0 ghz, 2gb, 256mb video,100gb hd, 1550 euro

Mbp 1 heeft als voordeel dat er nog een jaar garantie op zit en in mbp 2 zit meer geheugen en een grotere hd.

Welke zou jij kopen…?

Bijdrager
    PietjePuk

Welke is de reden dat de persoon hem verkoopt?

Bijdrager
    Fata

als de macbook pro geen beschadigingen heeft (krasjes) en je weet zeker dat hij niet gestolen is, dan zou ik voor de tweede optie gaan.

Bijdrager
    douglas

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Bijdrager
    yodeho

@ PietjePuk, Reden voor verkoop is nog onbekend. Op die vraag moet ik ook nog antwoord krijgen.

@ Fata, Er zit een bon bij, is dus niet gestolen en naar zeggen schade/kras-vrij.

@ Douglas, why u r crying?

Bijdrager
    JWB

Als je net iets meer te besteden hebt zou ik voor de allernieuwste gaan, dus met Core 2 Duo. Ik had een beetje hetzelfde luxe-probleem. Ik kon een Core Duo voor €1700 kopen (nieuw, dealer) of voor €1830 een Core 2 Duo (nieuw, dealer).

…spaarvarkentje van mijn dochters maar ff stuk gegooid…

Bijdrager
    Macs
    ”JWB”

:o :o :o

Bijdrager
    nervus
    ”JWB”

Als je net iets meer te besteden hebt zou ik voor de allernieuwste gaan, dus met Core 2 Duo. Ik had een beetje hetzelfde luxe-probleem. Ik kon een Core Duo voor €1700 kopen (nieuw, dealer) of voor €1830 een Core 2 Duo (nieuw, dealer).

Ontaarde vader!!! :D :D :D :D

Bijdrager
    yodeho

Dat blijft altijd het probleem, Zal ik nu kopen of sparen en wachten op die net iets snellere, grotere…etc. Of zal ik kinderen nemen of een oma adopteren (6)

Bijdrager
    Nietzman

Gooi een muntje op.

Bijdrager
    Sunneh

Een muntje? Hmz.. voor zulke prijzen vind ik het beetje lijp om dat te doen:P

En tsja.. wat is er mooier dan een splinternieuwe Macbook pro.. ?!

Bijdrager
    yodeho

Toch maar een muntje opgegooid (ahum) en het is de gebruikte mbp geworden. Ben nu bezig met een verse format en install. Wel net zo fijn….Kwam weer de raarste dingen tegen.

Gelukkig heeft mijn vriendin een gamecube met de laaste Zelda om zich te vermaken…anders zou ik mij bijna schuldig gaan voelen. Je begrijpt het al: Ik ben content met mijn nieuw vrie…uhh…Mac.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.