7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Erkelens

welke macbook? af gewoon wachten…

Ik ben van plan een mac aan te schaffen. Ik denk dat ik een macbook neem.
    Maar ik vraag me af of er verschillen zijn in de white macbook 2,0Ghz en de blackbook.
    Zoniet dan neem ik waarschijnlijk de witte want die is 140 euro goedkoper.
    Dan vraag ik me af of het misschien beter is dat ik wacht op een nieuwere versie van de laptops of maakt dat allemaal niet uit.

Kortom wat raden jullie me aan: Nu een zwarte of een witte macbook kopen, af wachten tot een nieuwe release.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Brac

Wit/zwart is vrij weinig verschil, buiten de kleur. De zwarte heeft volgens mij een iets grotere schijf, maar ik zou zelf zeker voor de witte gaan.

Bijdrager
    number50

Ik vraag me dus ook af of ik nog even moet wachten met het kopen van een Macbook. Ik lees toch nog best vaak dat het met de eerste generatie Macbooks toch soms niet helemaal lekker loopt.

Of is inmiddels er al een nieuwe versie Macbooks uit?

Het zal gaan om een zwarte Macbook btw

Bijdrager
    Erkelens

dat vraag ik me ook af…

Bijdrager
    Esquare

Ik zou wachten tot de laatste generatie van de MacBook. Laatste generaties zijn vaak de beste. :innocent:

Bijdrager
    MrPapple

Ik heb enkele weken geleden ook de knoop door gehakt en me een MacBookje (zwart, 2Ghz, 2GB ram 120GB harde schijf) besteld. In iedere generatie computer zal er wel iets fout gaan, de perfecte computer zal nooit uitgevonden worden! Als je er graag een wil, waarom zou je hem dan nu niet kopen?

Bijdrager
    bhaenraets

Ik heb de zwarte gekocht, nog steeds erg blij mee. Ik zag laatst de witte in de Apple store, en daar schrok ik wel een beetje van: helemaal vergeeld, als de vingers van een verstokte roker. Daar heb je met de zwarte in elk geval geen last van. Verder maakt het qua performance volgens mij niet zoveel uit.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.