8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Inactief
    Anoniem

Welke Logitech muis?

Mijn wifi-receiver van mijn muis is zoek. Nieuwe besteld, maar die werkte niet, want ’t was de verkeerde. Na overleg met Logitech andere gekregen. Werkte ook niet. Na contact blijkt dat de receiver voor een VX Nano for Notebooks niet meer leverbaar is. Ik mag nu voor 50 euro een andere Logitech muis uitzoeken!

Heb destijds gekozen voor een wifi-muis, maar met de Bluetooth muizen heb ik eigenlijk geen probleem.. Kan iemand daar nog iets over mompelen? Slorpt Bluetooth meer stroom dan wifi??

Welke adviseren jullie?? (moet draadloos werken en liefst een witte..)

Bijdrager
    Hasoweh

V470 Cordless Laser Mouse for Bluetooth®

echt een toppertje! deze had ik voor de mighty mouse. spijt van dat ik hem verkocht heb. niet wit maar gruwelijk blauw:grin: En €49,99

Bijdrager
    Brambo1978

Als je goed op internet koopt is hij voor 34 euro te krijgen in het wit. Supermuis!!!!

Bijdrager
    syltheboy

Zelf heb ik de iets duurdere versie (Logitech Bluetooth Mouse M555b) en ben er super tevreden over:

Inactief
    Anoniem

Het is de Logitech 555b geworden. Werkt lekkerder dan een wifi-muis. Is sneller actief na het opstarten van m’n computer e.d. Bedankt voor jullie tips!

Bijdrager
    syltheboy

Nou, dat is mooi.:wink:

Moderator
    Mac Daddy

Ik wacht nog steeds op een full size Bluetooth muis. Wie heeft ooit die kleine dingen verzonnen? In mijn tas past prima een grote. Apple maakt ze wel full size, maar die geven mijn hand niet genoeg ondersteuning en ze klikken niet fijn, omdat de hele muis een knop is. Dan heb je nog Targus, maar die zijn ongeveer net zo plat. Ik doe het nu met een Logitech met draad, maar ik hoop dat ze een keer snappen dat ze ook de full size muizen in Bluetooth versie moeten maken. Zo’n connector kost je een USB poort op je notebook en daar heb je bij een Mac er maar 2 van.

Zo. Ik heb weer lekker mijn mening gelucht. Veel plezier met je muis THX-1138!

Bijdrager
    computer space

Gewoon de witte Logitech OEM draadmuis. 4,50 euro, werkt perfect, en ziet er prima uit bij een mac.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.