6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    mac-addict

Welke locatie slaat mac deze bestanden op

Waar slaat mijn macbook deze bestanden op ? :

Bookmarks van flock ( favorieten)
    Aperture ( libary) ( ik heb trouwens een libary gevonden op mijn externe hd maar daan staan niet alle foto’s op)

Ik heb met timemachine een backup gemaakt van mijn hele systeem voor hij cashte en ik wil bepaalde bestanden terug halen vandaar deze vraag.

En weten jullie toevalig ook hoe ik finalcut studio restore van een timemachine backup zonder migratie assistent want dat is een ramp! Die loopt 10 keer vast als ik iets wil terug plaatsen.

Bijdrager
    filenox

Aperture staat gewoon bij je afbeeldingen-map :?

Bijdrager
    mac-addict

En hoe zet ik finalcut studio terug weet iemand dat ?

Bijdrager
    Oppie

Lees nu een paar postjes van je… je bent lekker bezig zeg… :innocent:

Flock favorieten zitten in Thuismap/Application Support/Flock; deze map kun je het best op dezelfde plek terug zetten.
    Maar waarom zet je de hele Bibliotheek van de Thuismap niet terug? Dan heb je weer zeer veel zaken als het was.

Bijdrager
    mac-addict

Mja ik weet dat ik lekker op dreef ben haha!

Maar alle problemen die ik heb gehad zijn problemen die i knergens anders tegen kom vandaar dat ik zoveel berichten de laatste tijd heb gepost.

Maar het probleem van flock is opgelost.

Maar om finalcut te herstelllen zeg jij dat ik dus gewoon mijn libary bestanden moet copieren van final cut?

Bijdrager
    Oppie

Nee, dat zeg ik niet. Maar je hebt toch nog vele ander programma’s in gebruik? Door de ~/Bibliotheek over te zetten, heb je weer veel progjes terug met de ‘oude’ instellingen, en ook met de ‘oude’ gegevens, zoals Mail.app en Adresboek, etc.
    Echter niet iPhoto en iTunes, en al zeker geen FC.
    Ik denk dat je FC beter opnieuw kunt installeren vanaf de dvd’s.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.