5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:

Bijdrager
    dirkbouwman

Welke laserprinter kopen?

Graag wilde ik binnenkort een nieuwe laserpinter kopen. Omdat het aanbod zo groot is graag jullie advies.

Eisen voor de te kopen printer zijn:

– moet laserprinter zijn
    – enkel A4 printen is voldoende
    – graag mogelijkheid voor dubbelzijdig printen
    – hij moet goed in het netwerk passen
    – voldoende geheugen voor snelle afhandeling printopdrachten
    – degelijk
    – als ik zwart-wit moet ie – indien het een kleurenprinter wordt – geen gebruik maken van de kleuren
    – printkosten moeten niet al te hoog zijn.

Graag julllie reactie.

Alvast bedankt,

Dirk

Bijdrager
    jackg5

gebruik al jarenzwart wit laser Brother HL1270N. werkt perfect, netwerkslaapstand (je hoeft de printer niet aan/uit te zetten). Was destijd 700 euro, nu nieuwe uitvoering te koop voor rond de 150. Heb er reeds duizenden prints mee gemaakt. Het enige dat niet voldoende was was het geheugen, maar dat kan je zo uitbreiden voor weinig geld.

Bijdrager
    jha

Ik heb een tijdje geleden een HP LaserJet 4050N gekocht, tweedehands voor een aardig prijsje. Bevalt goed, tonercartridge gaat voor minstens 10.000 A4-tjes mee (kost rond de € 70, bij refill shops aanmerkelijk minder). Heeft ethernet aansluiting en kan zo in het netwerk worden gehangen. Dergelijke printers zijn voor redelijke prijzen op bijv. Marktplaats te vinden en maken voor weinig kosten goede afdrukken tot in lengte van jaren (zwart-wit, wel te verstaan; kleur is een ander verhaal).

Bijdrager
    passenger

Brother HL-5170 moet her en der nog wel voor een aardige prijs te krijgen zijn, anders de 5200-serie.

[edit]Mocht je in de buurt van Utrecht wonen, Raf/Staffhorst heeft de 6180 nog voor 169 euro staan, geloof ik.[/edit]

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.