-
Zojuist nog even mijn oude Dymo 300 tevoorschijn gehaald, (Ik gebruikte al een poosje de Brother 710w) blijkt dat deze gewoon niet meer met de nieuwere versies van Mac OS meer wil werken. Bovendien was het inzetten van stickerrollen bij deze oude rot ook niet echt prettig. Volgens mij had ik deze in 1999 gekocht. Denk dat ik dan toch naar een Dymo moet zoals de 450 of iemand een betere suggestie. Ik had ook al gekeken naar de Leitz Icon maar ik begreep dat deze toch veel problemen zou hebben.
Ik zou me eerst eens inlezen in de materie, Zoek bijvoorbeeld eens op “best label printer for Mac” of “best label printing software for Mac” in Google.
8 best thermal label printers in 2018 – comparison and reviews
Even verduidelijken (ik kan helaas geen printscreen maken want daar staan helaas persoonsgegevens)
In het overzicht wat je vanuit Excel importeert krijg je deze lijst als je gebruik maakt van .csv
Naam; Adres; Postcode Plaats en niet als 3 kolommen. Er staat een punt comma als scheidingsteken.
Kies ik bij Excel voor opslaan als Macintosh tekst krijg ik dit. (en ook hier geen losse velden maar complete regel)
Naam Adres Postcode Plaats
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.