30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)
  • Q:
    Bijdrager
    GoingStrong

Welke klus houdt mij momenteel bezig?

Dit topic heb ik geopend zodat iedereen wat kwijt kan over de opdracht waaraan je nu werkt en de eventuele problemen die je hierbij tegenkomt. En omdat ik benieuwd ben naar wat men zoal maakt/aan het maken is. Misschien heeft een buitenstaander wel een goede tip als je het nog niet helemaal ‘af’ vindt! Graag plaatsen met afbeelding(en) en/of url indien mogelijk.

Ik kan me voorstellen dat je klant niet wil dat het nu al ergens te zien is, maar wellicht kun je toch iets plaatsen wat verder niet direct herkenbaar is (zet tijdelijk het logo van Philips of Volkswagen erin).

Om te beginnen:

Op dit moment ben ik bezig met omslagen voor menukaarten voor het restaurant La Croix Blanche van mijn zus in Frankrijk. (meer info: http://www.fontevraud.net – de site moet trouwens nog aangepakt worden!)

Ze willen graag het behang erop hebben, maar niet te zwaar, ook vanwege het oker in het logo. Ook ben ik nog niet tevreden over de witte “vlek”. Het moet allemaal een redelijk degelijke uitstraling hebben, zo modern zijn ze (en hun klanten) nog niet in de Loire-vallei ….

Iemand een tip voor me m.b.t. deze layout?

Bijdrager
    klaus

Ik denk dat klanten het vaak niet zouden apprecieren als je werk gaat publiceren die nog niet is goedgekeurd, maar ben benieuwd naar de eventuele werken.

Bijdrager
    Freek.

Leuk idee GoingStrong. Maar dan misschien vooral waar je mee bezig bent en waar je tegenaan loopt ofzo. Voor afgerond werk mag ik graag Het Grote ShowCase-topic! aanbevelen.

[size=9:22c5804b38]En hou er rekening mee dat je het in de Lounge hebt gezet. Wil je het ergens anders hebben dan kun je altijd bij de ‘Verplaatsdienst’ van de mods terecht.[/size:22c5804b38]

Bijdrager
    GoingStrong

Ah. Ja, ik zocht al of er een bestaand topic was maar vond niet iets op “afgerond werk” en “klus klaar” e.d. dus dacht ik dat het er nog niet was. Niet gedacht aan “showcase”.

Ik zal het omdopen naar “welke klus houdt mij momenteel bezig”

Bijdrager
    Freek.

Prima opgelost zo :)
    Dus… ontopic maar weer. Ik heb nu alleen niets bij de hand.

Bijdrager
    GoingStrong

Ben nog even doorgegaan met het menu-omslag. Hopelijk is dit wat ze in gedachten hebben ….

Bijdrager
    ijsbanaan

Ziet er goed uit:D

Bijdrager
    MacBeer

Dit staat er bij mij op de ezel:

Bijdrager
    GoingStrong

@ macBjorn:

Het is een groot insect? twee ogen en een trechtermond?

of zit ik er finaal naast?

Bijdrager
    MacBeer

Trechters ja… maar dit is de onderschildering dus het is vrij normaal dat je nog niet goed kan zien wat het gaat worden.

Bijdrager
    vogel

Vooral klussen die ik met Logic Pro moet klaren. Das echt niet interessant om hier te laten zien.

Bijdrager
    inberlin

De ob is de klus van de week

Bijdrager
    Chartreuse
    ”inberlin”

De ob is de klus van de week

Nu al? Hier nog niet eens op de mat gerold!

Gezien de embargo’s op teksten kan ik mijn klus niet onthullen, maar ik heb bij voorbaat al medelijden met degenen die na mij in het traject aan de slag moeten: ergens moet iemand binnen het liefst een dag een zetproef in elkaar draaien omdat alles 1 mei naar de drukker moet. Lijkt het zo of moet dat ook steeds sneller? Om nog maar te zwijgen over klussen die worden uitbesteed aan drukkerijen in Hongkong of Spanje – wat de deadlines hier weer krapper maakt :x

Bijdrager
    inberlin
    ”Chartreuse”

de uiterste datum voor 2005 is over 3 dagen :o

Bijdrager
    AppleFlap

Mijn vader overhalen een nieuwe site van me te nemen aangezien ik verder geen klanten heb op dit moment..:P;)

Bijdrager
    Norbertje

Een klus, … 1? Ik laat niets zien want da’s me teveel werk:
    Een 48 pag brochure A5, een uitnodiging voor een symposium, een uitnodging voor een directiewisselingsevent, een mobiele presentatiewand, een e-jaarverslag, een bedrijfsbrochure voor een commercieel onderdeel van een bouwbedrijf, aanpassen van een briefpapier, logo voor, tweevrouws-bedrijfje, aanpassing website, effe denken… verhuizing!

Bijdrager
    postman
    ”inberlin”
    ”Chartreuse”

ob? je bedoelt ib?

Bijdrager
    marloez
    ”postman”
    ”inberlin”
    ”Chartreuse”

ob? je bedoelt ib?

Omzet belasting;)

Bijdrager
    vogel

Dat moet een jaaraangifte zijn.
    Yeah, ik heb 5 minuten geleden een flinke klus AF gekregen! Nummers kunnen nu per luchtpost direct naar Verwegistan. 8)
    [size=7:da2b723938]Om privacy redenen zeg ik maar niet waar het precies naartoe gaat, maar volgens mij wordt dit wel wat.[/size:da2b723938]

Bijdrager
    GoingStrong

Dit is een klus van op mijn werk (bij het Nibra). Er komt weer een Jaarboek Onderzoek uit. Knap lastig, want in de zes hoofdstukken staan totaal uiteenlopende onderwerpen. En maak daar maar even een pakkende omslag voor!

Hieronder het boek van een jaar eerder. Dat was ook nog wel een lastige klus, de foto hield vlak boven de helm op. Dus de boom, het halve dak en de lucht heb ik er zelf bij moeten shoppen! Was een leuke, maar ook moeilijke klus.

De foto heb ik trouwens ook zelf gemaakt, bij een grootschalige oefening bij TNO in Rijswijk.

Wel tevreden over. :)

Bijdrager
    GoingStrong

Even iets anders; dit is niet echt een klus, maar wie kan me zeggen hoe ik (redelijk eenvoudig in photoshop) het rood en het blauw wat helderder kan krijgen?

Bijdrager
    MacBeer

Dit doe je het beste met ‘Image – adjustments – colorbalance’ • of • ‘Image – adjustments – Hue/Saturation’

ontopic:
    De schets voor de AD(H)D illo is klaar. Nu gaan we uitwerken en dat betekent lekker kliederen!

Bijdrager
    ifeelfine

Wauw, Bjorn! Jouw impressie van de stoornis is echt indrukwekkend. Hier zit zeker redelijk wat research achter?

Bijdrager
    MacBeer

Nou, het onderwerp fascineert mij gewoon. Deze illustratie gaat eigenlijk over het feit dat mensen met AD(H)D teveel informatie binnenkrijgen dan ze verwerken kunnen… Ik doe meestal zoveel mogelijk research als mogelijk is en maak een eigen interpretatie van et onderwerp dat ik weer omzet in een beeld.

Bijdrager
    AppleFlap
    ”MacBjorn”

Dit doe je het beste met ‘Image – adjustments – colorbalance’ • of • ‘Image – adjustments – Hue/Saturation’

ontopic:
    De schets voor de AD(H)D illo is klaar. Nu gaan we uitwerken en dat betekent lekker kliederen!
    <plaatje>

Wauw.. hij klopt gewoon helemaal als je kijkt naar wat ADHD voor een stoornis is :). Is zeker niet makkelijk om zo’n plaatje te bedenken :)!?

Bijdrager
    Chartreuse
    ”MacBjorn”

ontopic:
    De schets voor de AD(H)D illo is klaar.

Hé, wat een mooie, dat geeft inderdaad wel een goed beeld. Waar is het precies voor, of heb je dat al eens uitgelegd en heb ik het gemist?

Bijdrager
    MacBeer

Is voor mezelf, portfoliostuk.

Bijdrager
    Chartreuse

jammer, ik hoopte op een interessant boek vol mooie illustraties;-)

Bijdrager
    unox
    ”GoingStrong”

Dit is een klus van op mijn werk (bij het Nibra). Er komt weer een Jaarboek Onderzoek uit. Knap lastig, want in de zes hoofdstukken staan totaal uiteenlopende onderwerpen. En maak daar maar even een pakkende omslag voor!

Hieronder het boek van een jaar eerder. Dat was ook nog wel een lastige klus, de foto hield vlak boven de helm op. Dus de boom, het halve dak en de lucht heb ik er zelf bij moeten shoppen! Was een leuke, maar ook moeilijke klus.

De foto heb ik trouwens ook zelf gemaakt, bij een grootschalige oefening bij TNO in Rijswijk.

Wel tevreden over. :)

Ziet er heel netjes uit.

Bijdrager
    MacBeer

Dit staat op mijn ezeltje op dit moment:

Nog niet klaar, komen nog meer lagen op maar het begint ergens op te lijken.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 36)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.