11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Hetz

Welke iPod als PDA en afspeler films?

Beste allen,

Ik ben op zoek naar een PDA-achtig device waarmee ik makkelijk pdf-files kan lezen en opslaan (ook offline), kan emailen, internetten en films/muziek mee kan afspelen. Ik overweeg de iPod touch maar de meeste reviews zijn niet super positief. Verder zit er geen standaard pdf ondersteuning op (je verzint het niet…) maar er zou wel software voor zijn te krijgen om dit toch te kunnen. Wat zouden jullie mij adviseren? Of moet ik hiervoor de iPod links laten liggen?

Alvast erg bedankt voor evt reacties.

Hetz.

Bijdrager
    KarelWillem

Welke reviews ken jij dan die niet positief zijn?

PDF-ondersteuning is het makkelijkst te realiseren als je er ééntje naar je touch mailt.

Maar verder zijn er legio programma’s te krijgen die dit voor je regelen.

Bijdrager
    The JM

Dat kan allemaal met de iPod touch, standaard ondersteunt hij ook pdf hoor. Ik weet niet waar je dat hebt gelezen?

Bijdrager
    carpebios

PDA, internetten. Dan is de touch leuk voor als je thuis bent en een wireless router tot je beschikking staat.
    Verder op straat is het dan nogal waardeloos. Koop een pda, of iphone, of laptop. Keuze zat.

Bijdrager
    Nick Nack

Koop een Tungsten X oftewel een Palm TX. Kosten weinig tegenwoordig, en zijn werkelijkwaar briljant!

PDFjes lezen, word documenten lezen en bewerken, ook excel.

Mp3 speler, agenda functie. ALLES!

Bijdrager
    Hetz

Bedankt voor de reacties. Een verkoper in een Apple store vertelde mij dat pdf reading niet standaard ondersteunt wordt.
    In enkele reviews wordt geklaagd dat het scherm minder mooi is dan bij de iphone. Wat ik mn nodig heb ik dat ik op mijn werk (waar geen wifi is) vanaf de ipod pdf bestanden kan opvragen en lezen. Een zoekfunctie voor dergelijke pdf’s zou helemaal mooi zijn…
    Ik wil eigenlijk geen standaard pda (te lelijk, geen films) en een labtop heb ik al maar is voor snel even wat opzoeken op de werkvloer niet handig.
    En carpebios, bedoel je dat de ipod zonder draadloze toegang tot internet vrij nutteloos is?

Bijdrager
    KarelWillem
    ”Hetz”

….Wat ik mn nodig heb ik dat ik op mijn werk (waar geen wifi is) vanaf de ipod pdf bestanden kan opvragen en lezen. Een zoekfunctie voor dergelijke pdf’s zou helemaal mooi zijn…

De grote vraag is dan hoe je die op je iPod krijgt.

Bijdrager
    Macmortsel

ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb als PDA een Ipaq gekocht…..en het werkt super…Maar het was met pijn in het hart….
    Macmor

Bijdrager
    Josebo.

Inderdaad gewoon een zakelijke telefoon. Die zijn het beste voor het doel, waar jij het ding voor wilt gebruiken!:wink:

Bijdrager
    matcool

Voor wat jij wil moet je gewoon een iPhone overal internet pdfjes en films muziek foto’s en ga zo maar door

Bijdrager
    Fishstick

Ik zeg: iPhone of een andere leuke PDA als je die te duur vindt

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.