30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)
  • Q:
    Bijdrager
    .Arne

Welke iPod?

Voor welke nieuwe iPod ga je? Blijf je bij het alom bekende cickwheel of ga je de revolutionaire kant van de iPod Touch/iPhone op, en belangrijker nog, waarom?

Bijdrager
    N-Freak

Geen, ik blijf bij mijn ‘oude’ Nano uit de vorige generatie. Simpelweg omdat ik de nieuwe nano niet meer te bieden vind hebben. En de rest is voor mij te groot.

Bijdrager
    bedhead

Wow, die Nano is pas echt lelijk! De andere updates vind ik super. De shuffle zijn kleuren zijn minder flashy en de iPod Touch gaat scoren! 8)

Bijdrager
    jappo

Als mijn huidige iPod video om een of andere reden kapot springt ga ik voor de classic omdat die er ook gewoon classic uitziet + zijn hardeschijf!:o

Bij de touch is het zo jammer van het geheugen, en de nano….. is niet echt super vind ik.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik vind het héél moeilijk worden.
    Heb eigenlijk zoveel mogelijk opslag-capaciteit nodig.

Maar dat Safari op je iPod is ook wel erg mooi.

En die Nano dan. Lijkt een beetje uit verhouding.
    Maar is kleiner dan een vistekaartje notabene!!!
    Die stop je in je portemonnee. Kun je daar echter nog behoorlijk een film op kijken?

Bijdrager
    LittleJohnny

Ik ga voor de 80GB classic, morgen ff langs de apple store kijken of ie er al is. Als vervanging voor mijn 2G nano.

Bijdrager
    Lazy B

Een apple store in Nederland? En ze hebben hem morge nog niet hoor. Duurt meestal een paar dagen langer

Bijdrager
    LittleJohnny

Ja, apple reseller.. wat dan ook. zifter;)

Bijdrager
    TonyJ

Ik ga voor de classic met 80 GB. Vind 160 GB toch net iets te veel van het goede en vind 249 een schappelijke prijs.

De touch…tsja….wacht wel op de iPhone die ik toch niet ga gebruiken voor muziek, maar daar waarvoor hij bedoeld is…idd als smartphone

Bijdrager
    swoon
    ”Lazy

Een apple store in Nederland? En ze hebben hem morge nog niet hoor. Duurt meestal een paar dagen langer

Muggeziffterij, maar er is wel degelijk een Apple store…..in de MediaMarkt in A’dam. Geen hele grote, echte winkel maar wel van Apple zelf.

Bijdrager
    Ro_Datsun

ik ga naar Applestore in Alkmaar..

hoe moet je studenten korting regelen?

Bijdrager
    karf

iPod Touch 16GB

Bijdrager
    demandiebakt

ipod touch 16 gig dat wordt m ook voor mij, echt super en een onwijs leuke gadget.. bellen wil ik toch niet met een iphone want ik heb een speciaal abo voor wereldwijd reizen en daar ook weer een goede stevige telefoon voor, verder een macbook en een ipod touch in de tas en ik kan weer op reis:) t wordt bijna leuk om weer weg te gaan!

Bijdrager
    TurkishDelight

iPhone, daarna iPod Touch..

Bijdrager
    Uzbad

Oei oei.. zal nog moeilijk worden..

Mijn huidige 5G iPod (60 Gb) loopt aardig vol en die wil mijn vriendin dolgraag hebben, dus vervanging daarvan is niet zo moeilijk. Dat wordt de 80 Gb or 160 Gb Classic. Maar die Touch is wel een errug leuk apparaat en zou dan meteen mijn PDA kunnen vervangen. Maar ja.. uiterlijk 16 Gb is wat weinig voor al mijn muziek. En als dan ook nog de iPhone uitkomt.. Ik vrees dat ik meerdere malen mijn portemonnaie c.q. creditcard zal moeten trekken de komende maanden. :( maar ook :)

Bijdrager
    Arwins667G4

De iPod Classic 80Gb!! Gisteren meteen besteld, ik zat al een half jaar te wachten op de update. Verwachte leverdatum is zo rond 11/12 sep.
    Ik wil graag al m’n muziek bij mij hebben. Als de de nieuwe Nano een capaciteit had van 32Gb was het die geworden. Ik ben blij met de verlengde (muziek)speelduur van 30 uur op de Classic.

Ik had wel meer opslagcapaciteit verwacht bij de Nano en de Touch.
    Het duidelijk dat de Iphone en de Touch nog in een begin stadium zijn, de mogelijkheden zijn legio maar beide worden “mager” gehouden. Speelt Apple op safe totdat ze alles uitvoerig getest hebben?

Ik denk wel dat de Classic de best verkochte mp3-speler op de markt zal worden.

Bijdrager
    Fotosoeper

Weet iemand waar de touch in de winkel te koop is, en eventuele lever data?

Bijdrager
    Ro_Datsun

28 september zie ik staan..

Bijdrager
    karf

In de Keynote komt een een nog niet af gemaakte ad van de iPod touch.
    De muziek uit deze ad is:

La La La – The bird and the bee

Bijdrager
    Michaeltje

Ik hou ’t nog bij me iPod nano 8GB.

Er zullen wss nog schoonheidfoutjes inzitten.

Bijdrager
    Granny Smith

ik denk…

shuffle: ik heb nog steeds de 1ste generatie met 512mb… en zolang die werkt heb ik geen nieuwe nodig… ik gebruik hem vaak ook als usb stick (ik ben wel benieuwd naar de nieuwe kleurtjes :P… )

nano: 8gb zwart en goedkoper, meer heb ik niet nodig (iemand promo’s gezien voor de vorige generatie?) (games, cover flow, nieuwe interface zijn goed maar dat is bijzaak voor mij)

classic: aangezien ik een externe harde schijf heb voor backups en niet veel muziek heb, is de capaciteit te groot ;)… ga ik liever voor de nano

touch: (waar zijn de widgets, mail, notes en google maps ???) Waauuuw !!! Heel mooi, mooier dan de iphone (zwarte rand versus de zilvere) vind ik, dikte maakt ni veel uit… beide zijn dun

capaciteit is goed, interface is bangelijk, wifi + safari is een mooi pluspunt dat ik niet verwacht had

===> toch maar de iphone :D…

gsm + iphone in 1 toestel… daar zit ik al lang op te wachten

Bijdrager
    JDVM

Ik ga een iPod Nano 8GB kopen, omdat mn iPod Nano (1G) het net begeven heeft.
    Ik hoop iig dat hij minder krasgevoelig zal zijn, maar de achterkant (“spiegel”) zal wel precies hetzelfde zijn als normaal.
    Ik zie trouwens niet waarom iedereen de nieuwe Nano zo lelijk vindt, hij ziet er precies hetzelfde uit als de iPod classic, alleen dan breder. Is dat bredere nou zo lelijk? Ik vind van niet.

Bijdrager
    The JM

iPod Touch met meer GB’s. Dat is waar ik voor ga, anders hoef ik geen nieuwe iPod.

Bijdrager
    jcmessia

jammer dat er geen notes en widgets in de ipod touch zitten..

zit er aan te denken touch te halen. heb nog een pda nodig.

maar als je geen calendar kan aanmaken maar alleen bekijken en je geen contacten kan maken/wijzigen en ook al geen widgets/notes heeft noem ik het geen pda

safari is zeker leuk en een goed +punt

:apple: de beste

Inactief
    Anoniem
    ”jcmessia”

jammer dat er geen notes en widgets in de ipod touch zitten..

You may be asking yourself where are Mail, Weather, Google Maps or Stocks in the new iPod Touch. The answer: they are coming, but probably not from Apple. The iPod runs Mac OS X like the iPhone does and we have got unofficial word from inside Apple that it runs exactly the same applications. The exact quote: “they use the same damn binaries.

Geduld!:wink:

Bijdrager
    .Arne

Ik ben nu zo’n 70% zeker dat ik voor de iPod Nano ga. De Touch is zeker leuk en hij is al bij al nog redelijk compact. Maar toch vind ik ‘m persoonlijk te groot om overal mee te nemen in combinatie met een mobieltje, sleutels, etc. Geef me dan liever een iPhone, dan hoef je geen GSM meer mee te sleuren. De iPod Nano vind ik daarenboven ook nog eens ultra sexy en bovendien kan ik daar ook video op kijken met dezelfde pixeldichtheid als bij de iPod Video. Erg leuk. :P

Bijdrager
    Cloudsurfer
    ”Arwins667G4″

Speelt Apple op safe totdat ze alles uitvoerig getest hebben?

Nee. 32GB+ is gewoon nog veels te duur.

Ik ga zelf voor zo’n fatty iPod nano 8GB 8) Behalve dat ik ze uber schattig vind heb ik altijd al video op de nano gewild. Weet iemand wanneer ze in de winkel belanden??

Bijdrager
    McHenk

Ik ga ook voor een 8GB nano

opzich vind ik de touch mooier enzo, maar de nano is om de tijd tussen nu en de iphone te overbruggen. dan vind ik het toch niet echt nodig om een touch aan te schaffen, aangezien m’n toekomstige iphone er erg op gaat lijken. en ik heb geen zin om grote dingen met me mee te nemen naast telefoon enzo.

Bijdrager
    VLC

De nieuwe Nano’s en de Classics komen volgende week in de winkels. :wink:

Bijdrager
    Cloudsurfer

Op de site van Dixons staat 11 september… ben benieuwd!!

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.