9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    bjorngra

Welke iPad bag?

In navolging van het topic ‘Welke iPad case?’. Open ik dit topic.

Ikzelf en waarschijnlijk vele anderen zijn op zoek naar een compacte tas, shoulderbag, messengerbag om de iPad in te vervoeren samen met evt. een leren schrijfmap, wat tijdschrijften, oplader, iPhone e.d.

Wellicht kunnen we hier wat opties posten:

STM micro extra small iPad shoulder bag $ 45,00

STM scout extra small laptop shoulder bag $ 50,00

Boa Push Gray $ 89,95
    Formaat: 29.5 x 21.6 X 3.2 cm

Cocoon Gramercy Messenger Sling $ 29,99
    Formaat: B 21.5 x D 6.5 x H 28 cm

Bijdrager
    Wiki Post

Bijdrager
    macG5

Boa Push Gray ziet er wel leuk uit!

Geblokkeerd
    Anoniem

Ik vind die scout bag wel kek… Maar weet je? Dan ga ik nog veel liever bij de lokale Dump kijken! Daar heb je vast ook mooie scout bags die veel goedkoper zijn. Of je vind er iets dat meer “vintage” is.

Het woord wat je in deze zoekt is “map bag” of “kaarten tas”. Daar zitten mooie dingen tussen:)

Deze russische bijvoorbeeld, past je iPad perfect in, is van stevig leer en kost net $30.

Bijdrager
    MedahOSX

Ze noemen het ipad bags, maar eigenlijk zijn het gewoon ordinaire universele netbook bags. Ik vind het opbergvak voor de ipad namelijk veels te groot, beetje zonde van de ruimte aangezien je daar echt verder niks bij wilt stoppen in verband met krassen.

Bijdrager
    KarelWillem

Hoesje bij de Chinees in Hong Kong
    Tasje bij de Chinees in Hilversum (12 euro)

In het tasje past de iPad met hoes werkelijk perfect.
    En in het vak ervoor is prachtig ruimte voor mijn Panasonic Lumix FX38.
    In het vakje dáárvoor passen de iPhones en iPod touch, als we die even kwijt moeten.

Dé perfecte tas dus. Alsof hij op maat gemaakt.

Bijdrager
    bjorngra

@karelwillem. Dat is pas prijs/kwaliteit! Heb je ook sambal bij? :sarcastic:

Bijdrager
    LanWolf

Die Boa tas is prachtig, maar heeft de hoeken onder open, dus er kan wel iets insteken als je een keer ergens achter blijft haken, dan heb je dus alsnog je ipad beschadigd.
    Zelf heb ik de STM Scout, bevalt me erg goed,mee gehad naar belgie een paar dagen, lader en standaadje er bij in, nog ruimte voor bv wat te lezen oid.

Bijdrager
    bjorngra

Samsonite Network Cross-Over € 26,00

Calvin Klein CCT003 € 95,00
    Formaat 32 x 26 x 8 cm

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.