7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    hasseltse huzaar

welke iMac 27"

Ik kan een imac kopen in de opruiming 1440 Euro De “zwaarste” van de vorige generatie of toch maar gelijk naar de “zwaarste” van de huidige generatie
    de “oude” IS Quadcore 2.8 4GB 1TB HD Atiradeon 1Gb
    Is er echt zoveel verschil???

Bijdrager
    Ritsurt

De grote vraag is, wat ga je er allemaal mee doen, alleen met die vraag kan je er duidelijk achter komen welke je moet hebben.

Bijdrager
    Afroman

Met een Quadcore kom je sowieso de komende tijd prima uit de voeten.

Bijdrager
    hasseltse huzaar

met datgene wat ik er mee doe is de “ouwe” vast ook heel goed
    MAAR laat ik de vraag dan anders stellen omdat we allemaal niet weten wat er in de komende jaren op ons af gaat komen op computergebied

Vraag
    Is het verschil van de beide MAC’s dermate groot dat de mogelijkheden die er in de toekomst vast en zeker op ons af gaan komen op de nieuwere versie ZOVEEL MEER zijn dat het een prijsverschil van 500 Euro rechtvaardigt?

Bijdrager
    louke1968

Als de “oude” goed genoeg is voor wat jij er mee doet, dan hield ik die 500 Euro in mijn portemonnee. Over een paar jaar zien we wel weer verder!

Bijdrager
    1984

http://www.everymac.com/systems/apple/imac/imac-aluminum-faq/differences-between-imac-aluminum-mid-2011-mid-2010-models.html
    Ultimately, most users likely would be quite happy with the faster processors, improved graphics processors, and other tweaks provided by the “Mid-2011” iMac models when compared to the models each replaced, but the “Mid-2010” iMac models also remain well worth consideration, particularly given discount prices on the used market.
    iMac 27″ – best

Bijdrager
    hendrik ijzerbroot

Geloof me: het maakt niet veel uit welke quad core iMac je koopt als je (net als ik) over bent gegaan van een G5 naar een Intel iMac. De verschillen qua performance zijn sowieso overweldigend. Koop gerust een 2010 iMac. Ik heb er een staan en die kan gewoon alles aan en méér dan dat.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.