2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Q:
    Bijdrager
    Freeek

Welke harde schijf en hoe?

Beste mensen,

Ik heb sinds een paar maanden een iMac, helemaal blij alleen onderhand heb ik wel wat vragen over Time Capsule, Bootcamp en externe harde schijven.

Ik zal even een lijstje maken per onderwerp:

Harde schijven en Time Capsule

1. Welke harde schijf gebruiken jullie?
    2. NAS of gewoon een die niet op het netwerk kan?
    3. Ik vond deze wel mooi: link naar harde schijf Is deze een beetje goed?
    4. Zijn er nog dingen waarop ik moet letten?

Bootcamp

1. Parallels of Bootcamp? En waarom?
    2. Ik heb net per ongeluk een partitie gemaakt van ong. 6 gb, te weinig dus.. Hoe kan ik deze upgraden of verwijderen?
    3. IWerkt bootcamp altijd? Ik heb een niet legale iso gedownload en kan ik er zeker van zijn dat dat werkt, het mag best niet werken dan koop ik gewoon Windows maar ik wil vooral weten of het de software van Mac OSX of bestanden op mijn HDD verandert.
    4. Ik gebruik windows alleen om te kijken of mijn gemaakte layouts er goed uitzien in IE 7-8, is er nog een andere oplossing of hebben jullie tips?
    5. Star Trek of Star Wars?

Ik heb nog een kleine vraag, heeft niks te maken met Mac maar misschien hebben jullie het antwoord. Ik heb net een foto uitgeprint op fotopapier met volle cartridges.. Nu is de foto helemaal geel, ik zie de contouren zeg maar maar alles is geel. Wat is het probleem?

Vriendelijke groeten,

Freek

Bijdrager
    Hansi2124

Hallo Freek,

Ik heb geen antwoord op je vragen, maar wil je je topic splitsen in die onderwerpen die je zelf hebt onderverdeeld?
    Harde schijven en TC in het hardware forum;
    Bootcamp in forum Mac OS X;
    Die kleine vraag in forum Grafisch.

Dat is namelijk om alles overzichtelijk te houden. Als iedereen jouw methode aan zou houden zoals je hierboven beschrijft, is er na een maand geen touw meer aan vast te knopen om topics na te zoeken, zoals je misschien zult begrijpen.
    Daarom gaat deze op slot en zien we je weer graag terug in de forums die ik heb beschreven.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.