9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    rwestera

Welke GPS is compatibel met Apple?

Dag mensen

Wie kan me raad geven?
    Ik ben op zoek naar een navigatieprodukt. Als ik zo een beetje op marktplaats zit te kijken is er genoeg..
    Maar nu komt de vraag.. zijn deze compatibel met een Apple? daar heb ik zelf mijn twijfels over.
    Of moet ik gewoon wachten op de iPhone?

Zie uit naar julie reactie!!

Bijdrager
    bjorngra

Dan zou ik idd. ff wachte op de iPhone.

Bijdrager
    hansje40

Garmin producten zijn Apple compatibel…..

Heb zelf een Colorado 300, en werkt perfect samen met m’n Power Mac.

Bijdrager
    E.Rhijnsburger

Garmin Nüvi 350T met file-informatie en flitspalen werkt uitstekend. De iPhone zal niet uitkomen met een (gesproken) route-begeleider. Dus of wachten tot dat wel komt of nu al ontspannen naar je bestemming rijden ….

Bijdrager
    rolandvc

De laatste versies van TomTom Home doen het ook prima op de Mac, al zijn er een paar functies niet compatibel. Het hangt ervan af wat je er mee wil doen op jouw Mac, maar als het er om gaat om producten te downloaden zoals flitspalen e.d., je kaarten up to date te houden (versturen en ontvangen van kaartcorrecties), backups van je gps te maken, enz. dan voldoet TomTom zeker.

Een navigatiesysteem zonder stembegeleiding lijkt mij niet erg zinvol. Ofwel ga je tijdens het rijden constant naar je schermpje staren, wat bijzonder gevaarlijk is. Ofwel ga je regelmatig stoppen om de beschrijving te bekijken, maar dan lijkt een papieren kaart en wegbeschrijvng mij overzichtelijker dan een klein gps-scherm.

Bijdrager
    MacFlurrie

kijk hier eens
    garmin mac site

Het is allemaal nog in een beta stadium en voor kaarten te converteren heb je nog 1x een windows computer nodig maar werkt echt perfect

Bijdrager
    dams1

Ik heb zelf tomtom XL en alles werkt prima. Update, download kaarten en aanpassen gegevens.

Bijdrager
    maclover111

ik heb hier ook een tomtom one Xl
    en tomtom home

werkt perfect op leopard & tiger.
    alle functies weken gewoon goed !

Bijdrager
    macosxfreaky

heb ook een garmin
    heb de kaarten ook met windows geconverteerd
    nu gebruik ik gewoon mac

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.