11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    iPodzz

Welke font is dit

Hallo,,

Ik ben op zoek naar hoe dit font heeft, ik heb het al geprobeerd met Whatthefont, maar die herkent hem niet:
    [IMG]http://i210.photobucket.com/albums/bb4/opabuurman/logotext2_zps4cab4c23.png[/IMG]

Hopelijk kan iemand mij ermee helpen.

Groetjes Mathijs.

Bijdrager
    sven551

1 van deze 3, ik denk de laatste

Bijdrager
    iMud

Ziet eruit als Eurostyle

Bijdrager
    MBPuser

Die zijn het alledrie niet..

Bijdrager
    Betinker

Eurostile

Bijdrager
    fatboysmart

Lijkt meer op een Eurostile

Bijdrager
    valentijn12

Eurostile idd

Bijdrager
    iPodzz

Bedankt maar het is Eurocaps.
    Kom er net achter dat als je Illustrator opent en hij kent het lettertype niet dat hij dan aangeeft welken.
    Maar bedankt!

Bijdrager
    SanderTreur
    iPodzz op 22 september 2012

Bedankt maar het is Eurocaps.

Kom er net achter dat als je Illustrator opent en hij kent het lettertype niet dat hij dan aangeeft welken.

Maar bedankt!Als je dat wil voorkomen moet je CMD + Shift + O doen. Oftewel “Create Outlines”. Dan maakt ie van de letters vector paden.. je kunt dan niet meer de tekst snel aanpassen, maar dan voorkom je dat iemand die het lettertype niet heeft het niet kan openen.

Bijdrager
    iPodzz

Ja, ik loop stage bij een DTP bedrijf aan daar zei mijn stagebegeleider dat hij het ook zo vaak dat als iets naar de drukker moet, om te voorkomen dat de drukker het lettertype niet heeft.

Maar ik vroeg het lettertype omdat ik er een ander lettertype neer moest zetten.

Bijdrager
    Jakko Westerbeke
    sven551 op 22 september 2012

1 van deze 3, ik denk de laatste

Serieus? Dan moet je misschien eens wat beter naar de lettervormen kijken:)

iPodzz op 22 september 2012

Maar ik vroeg het lettertype omdat ik er een ander lettertype neer moest zetten.

Waarom heb je dan de naam van het originele lettertype nodig? Of bedoel je dat je iets anders met dat lettertype moet maken?

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.