8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    loentje

welke externe geluidskaart(imac g5)?

Heb het progamma dj tractor,en wil hiermee binnenkort op een feestje draaien.
    Wat is nou een goede externe geluidskaart voor de imac,waarmee ik de nummers ook kan voorbeluisteren via een koptelefoon?

Bijdrager
    psacla

Ik help zelf een motu 828Mk2 en kan zeggen werkt top
    zeer flexible en gedegen. Heb zelf ook een imac g5

Bijdrager
    loentje

hey psacla,

bedankt voor je reactie,maar deze is wel heel aan de dure kant,zoek toch iets goedkopers.

Bijdrager
    loentje

Niemand een ander alternatief??:oops:

Bijdrager
    SL

Ik zou graag mijn huidige home cinema systeem aansluiten via een optische kabel aan mijn Mac.
    Nu heb ik hier een externe geluidskaart voor nodig. Het liefst rond de 100euro. Het dient enkel dus om een dvdtje af te spelen. Op de website van Creative vond ik de Sound Blaster Surround 5.1. Heeft iemand al ervaring met dit product? Werkt dit wel op mijn Mac? De website van Creative vertelt me dat Windows nodig is..?

Bijdrager
    Hanky Dussen

Je hebt helemaal geen externe geluidskaart nodig voor wat jij wilt. Gewoon de iMac op jouw surround-set aansluiten via een optische kabel.
    (en trouwens, Creative maakt geen spul voor de Mac, al hebben ze het ooit wel geprobeerd qua drivers)

Bijdrager
    SL

Ik heb geen iMac maar een Macbook Pro en voor zover ik weet heeft geen enkele Mac een optische ingang voor zo’n kabeltje:

Bijdrager
    joostovermars

daar is een heel simpel verloopje voor te koop dat je gewoon in de koptelefoon ingang van je macbook pro steekt. hij herkent het automatisch en schakelt de digitale out in.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.