16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)
  • Q:
    Bijdrager
    iMac-Boy

Welke computer voor buiten?

Mijn vriendin heeft nu een windows labtop en die is aan vervanging toe. Op mijn aanraden lijkt haar een iBook wel wat, maar ze doet de administratie voor ons bedrijf en als het zonnetje schijnt wil ze graag buiten zitten. Het probleem is dan ze ziet bijna niks op haar scherm. Weet iemand hier een oplossing voor? We hebben er al eens een doos omheen gezet maar dat werkte best lastig.

Bijdrager
    wiedo

same problem here..

Bijdrager
    thomdebom

ik denk dat je dat probleem wel blijft houden, het is nou eenmaal lastig in de volle zon. Je zou misschien wel eventueel een externe monitor kunnen kopen, hoeft ook helemaal niet duur te zijn, ik ken een monitor die een kap heeft. Weet alleen niet meer welk merk…

Bijdrager
    Larz

zoveel geprobeerd:( nee hoor…

Bijdrager
    MedahOSX

parasolletje? Tis lastig kijken in de zon, maar als je zorgt dat je een beetje schaduw hebt, achter een boom ofzo en je scherm helderheid vol zet, lukt het nog aardig, afhankelijk wat je wil doen dan.
    recht tegen de zon in merk je zelfs dat er een appeltje op je scherm verschijnt, aangezien het logo doorschijnt op je scherm:) Vond et wel komish eigenlijk.

Bijdrager
    Roland53
    ”iMac-Boy”

We hebben er al eens een doos omheen gezet maar dat werkte best lastig.

Probeer eens om er ‘een’ doos OVER heen te zetten. Geniet je gelijk een stuk meer van de zon lijkt mij…

Bijdrager
    MeesterPietje

Doos van Pandora ?

Bijdrager
    iMac-Boy
    ”Roland53″
    ”iMac-Boy”

We hebben er al eens een doos omheen gezet maar dat werkte best lastig.

Probeer eens om er ‘een’ doos OVER heen te zetten. Geniet je gelijk een stuk meer van de zon lijkt mij…

Met de doos eroverheen kom ik niet meer aan het toetsenbord:wink:

Bijdrager
    wiedo

neem een grote schoenendoos.. knip er twee kijkgaten uit.. neem een externe muis en toetsenbord…

zet de doos voledig over je laptop zodat je als je door de kijkgaten kijkt je de monitor goed kan zien… voila :evil:

Bijdrager
    macflip

ga met je doos op de computer zitten ;);)
    gnagna,

foei!!

Bijdrager
    microtje
    ”thomdebom”

ik ken een monitor die een kap heeft. Weet alleen niet meer welk merk…

LaCie, maar wel niet goedkoop :wink:

Bijdrager
    Pieces

Het is maar net hoe hoog je de lat legt…

Maar ik zit met m’n powerbookje buiten in de zon te werken hoor. Moet je wel zorgen dat de zon niet van achter je komt. Tekstverwerken gaat dan prima, met het scherm in de helderste stand. Ik weet niet hoe het met de nieuwe schermen zit. Het nieuwe scherm van m’n wederhelft (luxe wintel-laptop) trekt een beetje zon niet…

Foto’s bewerken en dat soort zut lijkt me onzin. Maar simpel zwart/wit lettertjes en achtergrond moet prima gaan, denk ik.

Bijdrager
    dardow

Als het zoals vandaag lekker weer is, en het zonnetje schijnt dan ga ik lekker bij ons voor op het grasveld zitten/liggen.
    En ik had ook last van de zon, maar ik kwam toen op het idee een panty van mijn moeder te verknippen, om die vervolgens over het scherm te wringen. Natuurlijk het nog niet echt optimaal maar het werkt wel.

Bijdrager
    iMac-Boy

Ik heb vandaag mijn iMac G5 mee naar buiten genomen en lekker onder het afdak in de halfschaduw gezeten, met mijn airport extreme netwerk ging dit prima, Je moet idd ff opletten waar de zon vanaf komt en een licht bureaublad instellen maar het gaat. Het beeldscherm van de windhoos labtop had meer problemen. Dus ik heb maar gezegd tegen mijn vriendin, kijk maar Apple schermen hebben er geen last van, koop maar een iBook :innocent:

Bijdrager
    Brims

Hier komt ie dan de TARP

Even naar je plaatselijke campingzaak.
    En je bent van al je problemen af!

16 berichten aan het bekijken - 1 tot 16 (van in totaal 16)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.