21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)
  • Q:
    Bijdrager
    leaf

Welke bittorrent client kies jij?

Beste OMT liden,

Ik ben benieuwd welke bittorrent client jullie gebruiken en waarom juist die:D
    Bijvoorbeeld kan ik mijn transmisson vangen voor de beta van Utorrent?
    Vandaar deze poll. :innocent:

owjah, ik snap dat er torrent haters zijn maar ga dan ergens anders roepen dat nieuwsgroepen beter zijn a.u.b.

Bijdrager
    Bor

O jee…

Bijdrager
    sven-
    Bijdrager
    leaf
    ”sven-“

http://forum.onemorething.nl/viewtopic.php?t=139989

Ja dat ik inderdaad gezien maar ik wou graag een poll nou en :x :P

Bijdrager
    Doney

Vuze :roll:

Bijdrager
    Maced.2
    ”leaf”
    ”sven-“

leuk vind ik ze die poll’s….:D :D

o;ja ik gebruik vuze
    en ook nog de binaries…..:P

Bijdrager
    Rickje

Wat een waaaaaaaaardeloze poll.

Toelichting: omdat Vuze bijv. ook veel wordt gebruikt, daarnaast zullen ook een hoop mensen de gewone normale BitTorrent client gebruiken. Om even iets te noemen..

Moderator
    Poezenbeest

Ik vind het in principe prima dat deze poll er staat, maar laat ik vooraf wel even melden dat de discussie ook echt bij de programma’s moet blijven… zodra er ook maar een beetje buiten de discussie gegaan wordt (en dan met name in de richting van specifieke torrents), dan zal dit draadje geen lang leven meer beschoren zijn.

We hebben eerder draadjes gehad, die op de rand zaten en vervolgens gesloten werden, dus laat het echt over de programma’s gaan en hou de regels en wenselijkheden in de gaten.

On-topic…. Transmission…. de GUI van UTorrent stond mij niet aan en verder kreeg ik er ook minder snelheid uit… Problemen met de snelheid van Transmission zijn op te lossen door je NAT-protocollen op orde te brengen…

Bijdrager
    leaf
    ”Rickje”

Wat een waaaaaaaaardeloze poll.

Oke mag je vinden, graag ook even waarom? :lol:

Bijdrager
    sven-
    ”leaf”
    ”sven-“

Zet er dan ook wat meer keuzemogelijkheden in. Er bestaan meer torrent programma’s dan alleen uTorrent en Transmission, namelijk BitTorrent, Vuze, Tomato Torrent, XTorrent etc.

Bijdrager
    jimeh

doe mij maar transmission

Bijdrager
    leaf

oke duidelijk helaas kan ik nu niet de poll meer aanpassen :oops:

Bijdrager
    Maced.2
    ”leaf”

oke duidelijk helaas kan ik nu niet de poll meer aanpassen :oops:

dat kan een @ wel doen voor je…mail die ff :finderoud:

Bijdrager
    essiw

Transmission…
    Utorrent draait niet op een PowerPC, het is niet zo gebruikersvriendelijk als Transmission (wat een perfect “clean” programma is, net ziets als teksteditor alleen dan onder de BitTorrent clients naar mijn mening) Vuze is gewoon flut naar mijn mening… te onoverzichtelijk te zwaar…
    De normale Bittorent praat ik niet eens over… wat een errors zeg… kon 75% van de torrents die ik downloade niet openen
    Ook heeft Transmission de meeste en de meest handigste opties, ziet er geweldig uit en ik kan er alles mee wat ik maar wil

Bijdrager
    danielpunt

Transmission.

Downloads gaan goed genoeg en die webinterface is handig! Ik kan zelfs op mijn iPhone kijken hoe ver mijn downloads gevorderd zijn:)

Bijdrager
    Eelke

Tomato!

Bijdrager
    Trizan

Miro

Bijdrager
    queenfan

ik gebruik vuze

Bijdrager
    MacBoot

Transmission. Mijn rede; ik heb niet meer nodig dan een laadbalkje en ik vind het icoontje gewoon gaaf:)

Bijdrager
    KarelWillem

XTorrent natuurlijk.

Terrabytes mee binnen gehaald inmiddels.

Bijdrager
    mr_ootez
    ”Zerk”

Ik vind het in principe prima dat deze poll er staat, maar laat ik vooraf wel even melden dat de discussie ook echt bij de programma’s moet blijven… zodra er ook maar een beetje buiten de discussie gegaan wordt (en dan met name in de richting van specifieke torrents), dan zal dit draadje geen lang leven meer beschoren zijn.

We hebben eerder draadjes gehad, die op de rand zaten en vervolgens gesloten werden, dus laat het echt over de programma’s gaan en hou de regels en wenselijkheden in de gaten.

On-topic…. Transmission…. de GUI van UTorrent stond mij niet aan en verder kreeg ik er ook minder snelheid uit… Problemen met de snelheid van Transmission zijn op te lossen door je NAT-protocollen op orde te brengen…

hey zerk,
    Ik heb gekeken bij voorkeuren/netwerk en zat daar iets staan over NAT hij staat bij mijn op automatische poorttoekenning.
    Is dit juist of moet het anders

21 berichten aan het bekijken - 1 tot 21 (van in totaal 21)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.