8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    saturnus08

Welke app's zijn dit?

Ik zat laatst op de website van apple en daar zag ik de afbeelding van de ipad met retina display en de ipad mini. Op het scherm zijn een tweetal app’s te zien. Wie o wie weet welke apps dit zijn?

Bijdrager
    jackybe67

Ik denk :

-iPhoto
    -GarageBand

Beide zijn applicatie’s van Apple en betalend.

Bijdrager
    saturnus08

maar in garageband zit geen instrument dat er zo uitziet en iphoto heeft ook een andere menustructuur, zonder gezichten en plaatsen info onder de foto

Bijdrager
    Jesperpenninga

De rechter os volgens mij facetime

Bijdrager
    Jesperpenninga

Oh wacht het is een album an gotos

Bijdrager
    saturnus08

mijn theorie was dat dit een preview van iOS 7 is en dat ze het tegen niemand vertellen

Bijdrager
    Shmoo

Ik denk dat dit helemaal nergens vandaan komt en als dat wel zo zou zijn dan komt het van 3rd party. Als Apple dit ontworpen heeft dan zal dat denk ik gewoon opmaak zijn om nieuwsgierigheid te wekken bij mensen die (nog) geen iOS gebruiken. Denk Bijv. aan mensen op een Windows 8 machine.

Kijkende naar dat fotoalbum rechts lijkt het me sterk dat Apple ooit die ‘platte’ strakke kant op gaat. Als Apple avatars maakt dan zich er op z’n minst 3px radius aan de hoeken. (iOS) of helemaal rond (OSX)
    Ik geloof niet dat Apple die Flat Design richting op zal gaan, buttons blijven bij Apple altijd buttons waar je het liefst in zou willen bijten. Dat wilt zeggen met meerdere schaduwen , rondingen en het liefst nog een glossy afwerking.

Kijkende naar het plaatje rechts krijg ik niet het gevoel dat dit van Apple’s hand komt. Eerder een 3rd party developer-/designer die met zijn tijd mee gaat en nu ontwerpt in een ‘Flat Design’ stijl die Microsoft met Windows 8 (en eerdere Xbox software) helemaal hip heeft gemaakt.

Bijdrager
    saturnus08

Volgens de laatste geruchten zou iOS 7 toch een straker uiterlijk krijgen. het is natuur lijk de vraag hoe strak dit wordt.

De foto app heeft wel erg veel iphoto funties erin zitten

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.