3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Shmoo

Welke app voor simpel bijhouden van je gewicht?

Ik zoek een simpel appje die dagelijks er voor zorgt dat ik op de weegschaal ga staan en dan mijn gewicht toevoeg.

Eisen
    – data moet in de Gezonheid app terecht komen binnen de gele ‘Gewicht widget’.
    – liefst een iPhone app die ook een Apple Watch versie heeft, toevoegen via de Watch is makkelijker dat doe ik nu ook met water en werkt perfect.
    – reminders/push berichten dat ik ook echt naar de weegschaal loop en het niet vergeet.
    – geen lelijk icoontje – developers die geen moeite doen om een mooi icoontje te maken/laten maken moet je geen apps van downloaden is mijn motto.

Even een voorbeeld.
    Dit is weren en nooit meer over spreken of aanbevelen.

Dit is 10,- waard als het goed functioneert.

Inactief
    Anoniem

Volgens heb je daar geen app voor nodig, maar zelfdiscipline, doorzettingsvermogen en wilskracht.

Bijdrager
    Shmoo

Helemaal gelijk, probleem is alleen dat ik van alle drie geen kaas heb gekeken. Ik kan ook niet met agenda’s werken.

Het toevoegen via de Gezondheid app is niet erg gebruikersvriendelijk gemaakt, dat is echt zo’n optie voor het geval dat iets fout gaat dan kun je het daar handmatig data corrigeren.

De water app werkt wel fijn omdat ik zodra ik water drink alleen maar op mijn pols op een knopje hoef te drukken, dat soort simpele dingen heb ik nodig. Pieppiep, opstaan, wegen, getal invullen en op ok drukken.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.