5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    Yarosi

Welke app voor de iPhone is geschikt om al mijn media-apparaten te bedienen?

Ik heb een PlayStation 3, een Samsung TV en een TV-kastje van KPN. Graag zou ik deze, in plaats van drie afstandsbedieningen, met één applicatie willen bedienen met mijn iPhone. Ik heb al een aantal gezien, maar welke hebben jullie een positieve ervaring mee?

Geblokkeerd
    HereIsTom

Geen één, alleen de Logitech Harmony afstandsbedienigen kunnen dat!

Moderator
    unSOUND

@HerelsTom: Er zijn ook Apps die dat dus kunnen in combinatie met een iPhone + IR zender…

Redeye lijkt mij de mooiste, omdat de IR zender niet aan de iPhone bungelt, maar een los apparaat is waar je via wifi mee verbindt…

Geblokkeerd
    HereIsTom

@unSOUND: Ik ben echter nog geen enkele App tegen gekomen die goed werkt. Heb het ook met Redeye geprobeerd, maar die was om de haverklap de verbinding kwijt!
    Ook kunnen geen van deze Apps meerdere apparaten tegelijk bedienen, wat dus wel perfect werkt met een Logitech Harmony afstandsbediening :thumbsup:

Moderator
    unSOUND

Kijk, NU geef je informatie waar we wat aan hebben… Jouw eerste post klonk ( door de korte ongefundeerde opmaak ) eerder alsof je nog nooit van die oplossingen gehoord had, en dacht dat de Logitech simpelweg de enige was die het aanbied…:wink:

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.