8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jonahke

Welke app blijf op achtergrond draaien?

Sinds 2 weken gaat mijn batterij van mijn iPhone 4s veel minderlang mee dan normaal. En ik heb ontdekt dat als ik naar het gebruik van mijn iPhone ga kijken dat de tijd in “Gebruik” en “Stand-by” hetzelfde is.
    terwijl ik m’n iPhone niet zoveel gebruik.
    Dus kan het zijn dat er een app op de achtergrond blijft draaien? En zo ja, hoe kan ik zien welke app dat is?
    Alvast bedankt!

Bijdrager
    iPodzz

Misschien is het een app die veel gebruik maakt van locatievoorziening, dat kan je zien aan een pijltje rechtsboven bij de batterij.
    Of een app die veel gebruik maakt van berichtgeving.

Bijdrager
    Rees

Ha, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik ben ermee naar de Apple Store geweest en daar raadden ze mij aan om mijn iPhone te herstellen en in te stellen als nieuwe iPhone en alle applicaties opnieuw te installeren. Dus ook je instellingen, instellingen van apps, alles, ben je kwijt. Daarna deed ie een test en zag ie dat er inderdaad sprake was van een software fout. Ik kon een nieuwe iPhone ter plekke krijgen, maar moest eerst een herstel uitvoeren. Twee weken later ben ik alsnog de iPhone wezen claimen en die kreeg ik. Ik merk eerlijk gezegd weinig winst in batterij.
    Dus vanavond heb ik mijn iPhone hersteld en als nieuw ingesteld en alle applicaties (alleen die ik nodig heb) ga ik opnieuw installeren. Ik zie nu natuurlijk geen verschil aangezien ik nog vele applicaties nog moet installeren en instellen en het is te vroeg om conclusies te trekken.

Bijdrager
    SanderTreur

In principe draaien alle apps die je geopend hebt op de achtergrond, wat ze precies doen kun je niet zien, maar je kunt ze wel afsluiten door twee keer op je homeknop te drukken. Dan komt er een strook onderaan met een rij apps, app icoon ingedrukt, vervolgens verschijnen er rode stopbordjes en als je daarop drukt sluit je een app echt af. Zodra je een app weer opent komt hij weer in die rij te staan.

Daarnaast zijn er talloze websites die je tips geven.

Bijdrager
    jonahke

Ik heb ze al zo gesloten via die balk, maar werkt niet… :-/

Bijdrager
    GoeieDag

App’s blijven niet zomaar draaien op de achtergrond. Tomtom en dat soort zaken wel, maar de rest niet. Dus het uitzetten via de ‘recent’ balk heeft weinig zin.
    Bekend en hardnekkig misverstand.

http://support.apple.com/kb/HT4211

Bijdrager
    Kenneth B. Done

Vergeet vooral good old Mail niet, als je push niet uitzet blijft je iPhone continu zoeken naar nieuwe mail.

Bijdrager
    ralphja

Download eens PKiller hier zie je welke apps draaien in de achtergrond en je kunt deze apps dan ook meteen sluiten.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.