14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    TomBos

Welk videobewerkingsprogramma?

Ik heb ongeveer 1200 screenshots uit een spel en ik wil hiervan een video maken. Het word een sort collage met muziek erbij.

Erg simpel dus. Vroeger gebruikte ik hier MovieMaker voor.

Weet iemand hier een geschikt programma voor de mac voor?

Bijdrager
    Burdy1999

iMovie:D

Bijdrager
    1984

Time Lapse Assembler for mac, maar het kan ook met QuickTime of zoals eerder genoemd met iMovie en het kan ook eenvoudig met iPhoto (maak diavoorstelling)

Bijdrager
    Rickje

Welk spel als ik vragen mag?

Bijdrager
    TomBos

@Rickje

Diablo III het is een collage van mijn slachtoffers. Ik ben een serial killer en heb van al mijn slachtoffers een screenshot toen ze dood gingen. Ik wil hier een video van maken met dramatische muziek erbij (denk aan Pearl Harbor, Forrest Gump etc);-)

Bedankt voor de tips ik zal de programma’s uitproberen!

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ben een serial killer en heb van al mijn slachtoffers een screenshot toen ze dood gingen.

Hahaha…. :)

Dergelijke uitspraken hield je een paar decennia geleden nog niet voor mogelijk.

Bijdrager
    TomBos

Ouch! Time Lapse Assembler accepteert alleen .jpg en .jpeg bestanden. Is er een workaround om al mijn .png screenshots in 1 keer te converteren naar .jpg?

Bijdrager
    iMad
    Bijdrager
    k-the-ripper

Ga toch never nooit niet werken ?
    De verschillen in de onderlinge plaatjes zijn veel te groot.Als je daar een movie van wilt maken dan krijg je per seconde 24 behoorlijk verschillende shots te zien.
    Of je moet een movie maken met af en toe een stilstaand plaatje (uit 1 van die 1200) , wordt volgens mij lange film.

Bijdrager
    KarelWillem

Waarom niet? Het is maar net hoe je het wilt verwerken toch?

Ik heb vorig jaar zoiets ‘gemaakt’: http://youtu.be/R7TIHe-i_bY

Dat idee dus.:)

Ik heb ze toen geloof ik gewoon in iMovie gedumpt.
    In één keer de tijd per foto aangegeven. En klaar.

Bijdrager
    Rickje

@Tombos,
    Hahaha, geniaal idee. Succes!

Bijdrager
    Rickje

Met automator kun je je foto’s allemaal laten omzetten.
    Maak wel even een kopie van al je foto’s. Op de manier zoals ik ‘m op het plaatje hierboven weergeef vervangt ie het origineel met de nieuwe JPG.

Bijdrager
    TheBigZ
    Rickje op 27 oktober 2013

Met automator kun je je foto’s allemaal laten omzetten. Maak wel even een kopie van al je foto’s. Op de manier zoals ik ‘m op het plaatje hierboven weergeef vervangt ie het origineel met de nieuwe JPG.

Waarom zou je dat willen doen? Je kunt net zo makkelijk een serie .png bestanden naar een filmpje omzetten in QuickTime.

Bijdrager
    Rickje

Waarom zou je dat doen? Omdat de TS daarom vroeg.
    Maar er zijn meer wegen die naar Rome leiden, waaronder die van jou;)

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.