4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    peterwillem

Welk USB docking station voor MacBook Pro 2018?

Daar er op MBP 2018 een beperkt aantal USB/Thunderbolt poorten zitten en ik zeker 3 ext HDD’s,AP Timecapsule, iMac 27″ mid2010 , plus af en toe een portable HDD en/of USB 2/3

sticks er op aan wil sluiten , wat kan ik dan als beste docking station gebruiken?

HDMI, geluid ingangen,SD  ingangen niet nodig.

Bijdrager
    Joeri.v

Ik heb het elgato thunderbolt 3 nog gebruikt met mijn macbook pro, om externe monitor te gebruiken, en dit werkt zeer goed. Maar momenteel gebruik ik het dock niet meer wegens geen macbook meer 😬.

Dit dock heeft de nodige aansluitingen om eigenlijk alles aan de macbook te kunnen aansluiten

Bijdrager
    Maarten

<p class=”cite”>Joeri.v op 21 februari 2019 om 16:44</p>
    Ik heb het elgato thunderbolt 3 nog gebruikt met mijn macbook pro, om externe monitor te gebruiken, en dit werkt zeer goed. Maar momenteel gebruik ik het dock niet meer wegens geen macbook meer 😬.

Dit dock heeft de nodige aansluitingen om eigenlijk alles aan de macbook te kunnen aansluiten

Welke heb je precies? Ik ben namelijk opzoek naar een goede dock aangezien die van mij het niet goed doet.

Bijdrager
    macmaus

Wij hebben hier een viertal Belkin docks, tot nu toe naar volle tevredenheid.

https://www.belkin.com/nl/p/P-F4U095/

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.